رییس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از توقيف پنج ميليون نخ سيگار خارجی قاچاق در بازرسی از 182 دستگاه خودرو در 9 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی گفت: در 9 ماهه امسال با انجام یك سری اقدامات عملیاتی و پلیسی، 182 دستگاه خودرو حامل كالای دخانی قاچاق توقیف و تعداد پنج میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق كشف شده است.

وی همچنین از انهدام 20 باند در این زمینه خبر داد و اظهار داشت: از آنجایی كه این گونه كالاها از راه قانونی وارد نمی شوند احتمال اینكه در آن ها از تركیبات خطرناك استفاده شده باشد بسیار زیاد است و به همین جهت ورود قاچاق كالاهای دخانی به طور مستقیم سلامتی مردم را به خطر می اندازند.

این مقام مسوول از كاهش سن مصرف سیگار و قلیان در بین جوانان و همچنین افزایش مصرف در بین زنان ابراز نگرانی كرد و اظهار داشت: پلیس مبارزه با قاچاق كالاهای دخانی را در اولویت كار خود قرار داده و هدف گذاری خوبی در این زمینه كرده و توانسته باندهای زیادی را منهدم كند.

وی بیان داشت: در جلسه ای كه در استانداری برگزار شده بود طرح تشدید مبارزه با قاچاق سیگار، توتون و تنباكو در دستور كار تمامی سازمان ها و ادارات قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزایش آگاهی مردم نسبت به خطرات استفاده از كالاهای دخانی و كم كردن تقاضا در خصوص مصرف این كالاها را بهترین راه مبارزه در این حوزه عنوان كرد و بیان داشت: با اقدامات گسترده ای كه در این زمینه توسط پلیس استان انجام شده فضای استانبرای قاچاقچیان كالاهای دخانی نا امن شده است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.