جانشین دبیر و مسئول دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح جمع‌آوری سیگار قاچاق در هفته های آینده در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  حسین بهمنی از اجرای طرح جمع‌آوری و مبارزه با قاچاق 20  برند سیگار قاچاق در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح شامل سیگارهایی که واردات قانونی و تولید داخلی ندارند، می شود.

وی بیان اینکه، این طرح به زودی اجرا می‌شود، اظهارکرد: برای اجرای این طرح در استان و در سطح عرضه، تیم‌های بازدید و بازرسی شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دخانیات، نماینده کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، پلیس اماکن عمومی و نماینده امور صنفی تشکیل شده است.

جانشین دبیر و مسئول دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، این طرح در سطح عرضه و ترانزیت اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: سیگار مارلبرو، میکاد، گراند، برلیانت، الگانس، بزنیس کلوپ، گلدمارک، ویکتوریا، ویکتوری، وایت استون، مکس، مرسی، یونایت گارلین، کیس، فلامینگو، صحرا، شارپ، کمرال، گلدسال، گلداستارو وینچستر و .... مشمول طرح جمع‌آوری سیگار هستند.

بهمنی در خصوص کنترل محورهای ورودی و خروجی استان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ورود سیگارهای قاچاق به استان با هماهنگی دستگاه‌ های اطلاعاتی، نظامی و انتظامی، نیروهای انتظامی در محورهای مواصلاتی مستقر می شوند.

وی با اشاره به کاهش 82 درصدی کشفیات سیگار در سال جاری، اضافه کرد: 778 هزار نخ انواع سیگار قاچاق در هشت ماهه سال جاری در استان کشف و ضبط شد این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل 4 میلیون و 318 هزار نخ سیگار کشف شد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: سیگار ، قاچاق ، کشفیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.