عضو کمیسیون فرهنگی گفت: نباید به آمریکایی‎ها اجازه داد برجام را درحد مکاتبات و ملاقات بی‌اساس کوچک کرده و با فرصت‌سوزی به اهداف شوم خود برسند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در میان دستور با تبریک فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، رهبری و بیان عشق مردم به رهبری و باورهای انقلاب و اسلام است. روزی که پدیدار شدن اصالت انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی در آن نمود پیدا کرده است.

نماینده مردم ساری با تشکر از همکاران خود در مجلس برای به سرانجام رسیدن برجام برطبق فرمایشات مقام معظم رهبری، در ادامه گفت: نباید به دولتمردان آمریکایی اجازه داد تا توافقات برجام را درحد مکاتبات و ملاقات بی‌اساس کوچک کرده و با فرصت‌سوزی به اهداف شوم خود برسند.

کیاسری با مورد خطاب قراردادن وزیر کار و رفاه اجتماعی در خصوص بازنشستگان فولاد، گفت: بازنشستگان فولاد پس از 3 ماه هنوز حقوق خود را نگرفته‌اند و در این خصوص به وزیر تذکر جدی می‌دهم و از ایشان انتظار دارم که حقوق کارمندانی را که هنوز پس از سپری شدن 6 سال در گرفتن معوقات خود دچار مشکل هستند، هرچه سریعتر رسیدگی‌های خود را انجام دهد و همچنین با حل مشکلات کارگران معدن به اعتصاب آنان که هر روزه جلوی ساختمان مجلس و وزارتخانه عمر خود را سپری می‌کنند، پایان دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه تصریح کرد: به وزیر جهاد کشاورزی تذکر می‌دهد برای تصحیح زمین‌های کشاورزی و تولید محصولات و خرید آنان با نرخ عادلانه در استان مازندران هرچه سریعتر اقدام کند.

وی در پایان خطاب به وزیر صنعت و معدن گفت: تولیدکنندگان صنعتی به ویژه در شهرک‌های صنعتی هر روز به علت تورم و رکود دچار خسارت‌های بیشتری می‌شوند و شرکت دخانیات نیز به خاطر وجود همین مشکلات نیز در حال نابودی است، امیدوارم با افزایش تلاش‌های شما امید به کارگران و کشاورزان برگردانده شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار