قادرمرزی در نطق میان‌دستور:

حاکمان ملل اسلامی با برادرکشی خود را مضحکه رژیم صهیونیستی نکنند

عضو کمیسیون عمران گفت: از حاکمان کشورهای اسلامی می‌خواهم به برادر‌کشی پایان دهند و خود را مضحکه رژیم صهیونیستی نکنند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حامد قادر مرزی ، نماینده قروه و دهگلان در نطق میان‌دستور امروز صحن علنی مجلس با اشاره به مصوبه کنگره آمریکا درباره محدودیت تردد سفرکنندگان به ایران، عراق و سوریه در ایالات متحده گفت: این اقدام نشان از عجز و ناتوانی و لج کودکانه‌ آن‌ها است که برای رسیدن به هدف قهر می‌کنند.

عضو کمیسیون عمران با استناد به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، اظهار داشت: قطعا ما نیز با توجه به سوابق‌شان انتظاری بیش از این از آن‌ها نداشتیم.

وی با بیان اینکه مسیر مذاکرات را با عقلانیت طی کردیم، تصریح کرد: در صورت تداوم این رفتارها باید درباره برجام تجدیدنظر کنیم.

قادرمرزی با محکوم کردن کشتار وحشیانه مردم یمن، نیجریه و سوریه توسط داعش گفت: از حاکمان کشورهای اسلامی می‌خواهم به برادرکشی پایان دهند و خود را مضحکه رژیم صهیونیستی نکنند.

نماینده قروه و دهگلان با تشکر از رئیس جمهور بابت تقدیم لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان به مجلس اظهار داشت: ارائه این لایحه منجر به رشد اقتصادی کشور می‌شود.

وی افزود: دولت موظف است برای همه افراد شرایط مساوی و اشتغال را فراهم آورد و مسلما این لایحه کمک اقتصادی برای آن مناطق آزاد ایجاد می‌کند.

قادرمرزی در همین زمینه ادامه داد: تصویب همین لایحه در مجلس منجر به رشد این مناطق خواهد شد، چرا که مناطق بانه و مریوان از کمترین شاخص‌های بهره‌برداری و توسعه برخوردارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: از نمایندگان می‌خواهم حق تعهد و مرزداری این مردم را با تصویب لایحه مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان محقق بشمارند و هدیه‌ای درخور‌شان به آن‌ها تقدیم نمایند .

انتهای پیام/

برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار