بازیگران نمایش «تب» با مضمون اعتراضات درونی انسان‌ها، در تماشاخانه فنی‌زاده روی صحنه می‌روند.

علیرضا زرگوشیان کارگردان نمایش «تب» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: در دنیای واقعی یک انسان به صورت نمادین (عروسک) وارد فضایی می‌شود و تمام ذهنیات به وجود آمده‌اش را که به خاطر اعتراضات درونی خودش است، به صورت سه کاراکتر خلق می‌کند.

وی درباره فضای اثر بیان کرد: شیوه اجرایی سورئال است که به صورت رنگ پوشش بازیگران نشان داده می‌شود. همچنین از طرفی المان‌هایی در دکور وجود دارد تا مخاطب را بیشتر جلب خود و سبک نمایش کند.

زرگوشیان در خصوص انگیزه خود از نوشتن و روی صحنه بردن نمایش خود مطرح کرد: هر شخصی متناسب با مشکلات خود، مسلماً اعتراضاتی در درون خود دارد که این اثر هم مستثنی از همین امر نیست و به نوعی حرف دل بسیاری از مردم است.

وی با بیان اینکه «تماشاگر پوزخندهایی در همین نمایش می‌زند» تصریح کرد: مخاطب در طول نمایش لبخندهایی می‌زند؛ اما سریع به حالت اولیه خود بازمی‌گردد و تبدیل به پوزخندهایی می‌شود که از روی ناراحتی زده می‌شود. زیرا که نمایش یک طنز سیاه است.

زرگوشیان با اشاره به اینکه اجرای نمایش را از رئال به سورئال تغییر داده‌ام، متذکر شد: از آنجایی که این مشکلات و اعتراضات کاملاً رئال هستند و همه به نوعی با این زبان مطرح کرده‌اند، من برای متفاوت بودن آن و جذابیت بیشتر اجرا را به سمت سورئال بردم.

گفتنی است؛ نمایش «تب» به کارگردانی علیرضا زرگوشیان از 10 الی 30 دی‌ماه در تماشاخانه استاد فنی‌زاده روی صحنه می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار