مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: 53روستای شهرستان خدابنده که معادل 43 درصد جمعیت روستایی این شهرستان را تشکیل می‌دهد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از بهره‌مندی 6 شهر قیدار، سجاس، گرماب، سهرورد، کرسف و زرین رود با درصد بهره‌مندی 93.2 درصد خانوار شهری شهرستان خدابنده از گاز طبیعی خبر داد و افزود: با انجام پیگیری‌های لازم شهر نور بهار نیز در برنامه گاز رسانی قرار دارد.

عسگریان افزود: تلاش می‌شود با اتمام این طرح 100 درصد خانوار شهری این منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه 53 روستای شهرستان خدابنده که معادل 43 درصد جمعیت روستایی این شهرستان را تشکیل می‌دهد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند است، اظهار داشت: در حال حاضر عملیات گاز رسانی در 80 روستای دیگر ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان شرکت گاز استان زنجان اضافه کرد: با اجرای بیش از 56 کیلومتر خطوط انتقال گاز اجرای 753 کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز و نصب 19 هزار و 254 علمک در شهرستان به 16 هزار و 190 مصرف کننده شهری 9 هزار و 742 مصرف کننده روستایی، یک هزار و 600 مشترک تجاری و 30 مصرف کننده صنعتی شهرستان خدابنده خدمات ارائه می‌کند.

عسگریان با قدردانی از تلاشگران عرصه سازندگی و خدمات رسانی و توانمندی پیمانکاران متعهد اجرای خط انتقال گاز 12 اینچ گرماب – زرین رود را یکی از طرح‌های مهم استان و از پروژه‌های مورد تاکید هیئت دولت در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان اعلام و روند اجرای طرح را مطلوب ارزیابی کرد.

گفتنی است، شهرستان خدابنده با 5 هزار و 151 کیلومتر مربع معادل 23.2 درصد از مساحت کل استان و با جمعیت 169 هزار و 553 نفر معادل 16.7 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل داده است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: روستا ، خدابنده ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.