استاندار کرمانشاه وحدت را لازمه پیشبرد امور در نظام اسلامی دانست و گفت: مسلمانان در لوای وحدت به سعادت می‌رسند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه،  اسدالله رازانی در بیست و هفتمین همایش بزرگ وحدت در استان کرمانشاه که با حضور جمعی از علمای شیعه و سنی استان برگزار شد، با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت از دیدگاه قرآن کریم گفت: آیات قرآن کریم در مورد وحدت نشان از اهمیت وحدت در نزد خداوند دارد.

وی وحدت را زمینه ساز پیشبرد امور در نظام اسلامی دانست و افزود: مقوله وحدت به اندازه‌ای نزد خداوند تبارک و تعالی اهیمت دارد که علاوه بر آیاتی که به صراحت مسلمانان را به وحدت دعوت می‌کنند، در آیات دیگری نیز به صورت پیچیده و مفهومی بر لزوم اتحاد بین مسلمانان تاکید شده است.

رازانی با بیان اینکه خداوند در بخش‌های مختلف قرآن کریم به طور مستقیم و غیر مستقیم مسلمانان را به اتحاد توصیه کرده است، گفت: مسلمانان در سایه اتحاد خواهند توانست بر دشمنان فایق آیند.


رازانی در ادامه با بیان اینکه سروکار داشتن با قرآن کریم انسان ها را به سوی خدا می‌کشاند، گفت: قرآن بهترین و کامل‌ترین دستورالعمل را برای زندگی انسانها در خود گنجانده و این کتاب آسمانی راه سعادت و رستگاری مسلمانان را در گرو وحدت بین آنان می‌داند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: استاندار ، کرمانشاه ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.