مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی معتقد است که آماده شدن پرویز هادی برای المپیک، مهم‌تر از نتایج بازی‌های این کشتی‌گیر در مسابقات پهلوانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسبقیان در خصوص مسابقات کشتی پهلوانی 94 ایران که در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: تبریز همیشه میزبان تورنمنت‌های مهمی شده و همواره در این امر موفق بوده و خوشحالم که با عنایات استاندار، توانستیم میزبانی خوبی از مسابقات کشتی پهلوانی، قهرمانی کشور داشته باشیم.

وی در خصوص ناکامی پرویز هادی در مسابقات امسال گفت: پرویز هادی با آسیب‌دیدگی جزیی مواجه بود و طی صحبت‌هایی که با رسول خادم داشتم، ایشان گفتند که پرویز هادی باید در جو مسابقات قرار بگیرد تا آماده المپیک شود؛ از سوی دیگر رییس فدراسیون کشتی اعلام کرد که برد و باخت در این مسابقات مهم نیست و آماده شدن هادی برای المپیک ریودوژانیرو در اولویت ماست.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ما همیشه رایزنی‌هایی داریم تا میزبانی مسابقات مهم را به تبریز بیاوریم، چرا که این مسابقات موجب شادابی مردم و پیشرفت ورزش استان می شود و باید بررسی های لازم را انجام دهیم تا ببینیم میزبانی چه مسابقاتی می تواند برای رشد ورزش ما مفید باشد.

گفتنی است؛ رقابت‌های کشتی پهلوانی، قهرمانی کشور، یادواره زنده یاد علیرضا سلیمانی دارنده شش بازوبند پهلوانی و مدال طلای کشتی آزاد جهان، طی روزهای سوم و چهارم دی ماه در سالن شش هزار نفری شهید پورشریفی شهر تبریز برگزار شد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.