معاون خدمات شهری شهردار کرمان در نشست با معاونان اجرائیات شهرداری‌های مناطق،جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری کرمان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ،دکتر محمدرضا محمدرضاخانی در نشست هم‌اندیشی در خصوص مسائل و مشکلات خدمات شهری در مناطق چهارگانه شهرداریکه با حضور مدیر واحد اجرائیات شهرداری، معاونان خدمات شهری، مسئول اجرائیات شهرداری‌های مناطق و جانشین معاون خدمات شهری شهردار برگزار شد، به اهمیت و جایگاه واحد اجرائیات در مناطق در جهت رفع بسیاری از معضلات شهری از جمله سد معبر و جمع‌آوری متکدیان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه باید جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر گرفته شود ،افزود: مسئولان اجرائیات شهرداری‌های مناطق باید مشاوران املاکی را که به‌صورت غیر قانونی اقدام به فروش املاک خارج از محدوده شهری می‌کنند، شناسایی و با آنها برخورد قانونی کنند.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان همچنین خواستار پیگیری جدی رفع معضل دیوار نویسی در مناطقچهار گانه شد.

محمدرضاخانی با بیان اینکه همه نیروهای شهرداری چشم بینای شهرداری هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف شهری، باید تذکرات لازم را بدهند،تصریح کرد: از همه نیروها انتظار می‌رود در صورت مشاهده تخلف، به متخلفان تذکر داده و منتظر ارجاع تخلف و یا اقدام از سوی معاونان خدمات شهری و اجرائیات مناطقنباشند.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای اسقاطی به زودی ساماندهی می‌شوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: ساخت ، غیرمجاز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.