۹۰۰ واگن انواع غلات را به کشورهای حاشیه خلیج فارس ترانزیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری؛ مدیرکل راه‌ آهن شمال در بازدید هیئت سرایه گذاری قزاقستان از امکانات حمل‌ ونقل ریلی شمال ، با اشاره به آمادگی راه‌آهن شمال در انتقال و جابجایی کالا، از وجود ۹۰۰ دستگاه واگن برای حمل و ترانزیت انواع غلات به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج ‌فارس خبر داد.

یوسف گران پاشا گفت: گسترش حمل ‌ونقل ترانزیتی از اولویت‌های کاری ما بوده و سرعت در حمل این بارها را با پیگیری‌های مجدانه به انجام می ‌رسانیم.

مدیرکل راه‌ آهن شمال تصریح کرد: در کنار سرعت در حمل بار، امنیت نیز به‌ موازات آن برای ما مهم بوده و تضمین بیمه برای تمام بارهای حمل شده از طریق راه‌آهن را وظیفه ذاتی آن می‌دانیم.

گران پاشا با اشاره به همکاری و تعامل خوب بین بندر امیرآباد وراه‌آهن شمال گفت: راه‌آهن شمال و بندر امیرآباد با تعاملات خوب و سازنده خود برای افزایش سهم حمل بار از طریق شبکه ریلی تلاش می‌کنند به‌طوری‌که در سال گذشته حدود نزدیک به ۱۳۴ هزار تن بارهای بندر امیرآباد از طریق خط آهن حمل شد.

هیئت سرمایه ‌گذار از کشور قزاقستان به‌ منظور ترانزیت سالانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن غلات از طریق خطوط ریلی به مقصد کشورهای حاشیه خلیج ‌فارس از خطوط ریلی شمال بازدید کرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ساری ، ترانزیت ، حاشیه ، خلیج ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.