مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی با تغییر کاربری اراضی زراعی به صنعتی حل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: اگر مسئله تغییر کاربری اراضی زراعی به صنعتی اجرایی شود قطعاً بخش اعظمی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مرتفع می‌ شود.

محمد محممدپور عمران افزود: دوسوم واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی مازندران به دلیل مقررات زیست ‌محیطی در بیرون از شهرک‌های صنعتی استان واقع ‌شده است لذا با حفظ اصولی محیط‌زیست نیازمند تغییر کاربری صنعتی هستیم.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: کارگروه رفع موانع تولیدی شهرک‌های صنعتی باهدف گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان و صنعت گران در سطح استان و شهرستان برگزار شد که با اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل به دنبال حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی هستیم چراکه حمایت از کارآفرینان تعادل چرخه اقتصاد، صنعت و تولید را به همراه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با نوید به برطرف شدن مشکلات شهرک‌های صنعتی نکا یادآور شد: مشکلات شهرک صنعتی نکا در طی دو فصل آتی با حمایت از بخش تولیدکننده مرتفع می‌شود همچنین در آینده نزدیک با انسجام، برنامه ‌ریزی مدون کارگروه اقتصادی استان شاهد رشد شش‌درصدی در بخش تولید و صنعت خواهد بود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، اراضی ، زراعی ، کاربری ، تغییر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.