فرمانده انتظامي استان از كشف بيش از 3 تن مواد مخدر در يك ماه گذشته و همچنين انهدام باند سارقان مسلح طلافروشي در شهرستان "پاسارگاد" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" بيان كرد: در يك ماه گذشته سه تن و 158 كيلو و 800 گرم مواد مخدر شامل دو تن و 587 کيلوگرم ترياک، 528 کيلوگرم حشيش، 38 كيلو و 200 گرم هروئين، 600 گرم شيشه و 5 کيلوگرم ساير مواد مخدر کشف شده است.

وي ادامه داد: در اين مدت يك هزار و 500 نفر دستگير و به مراجع قضائي معرفي شده اند.

فرمانده انتظامي استان فارس از انهدام باند سارقان مسلح طلا فروشي در شهرستان "پاسارگاد" خبر داد و گفت: در مرداد ماه امسال دو نفرشاکي به مراجع انتظامي شهرستان مراجعه و اعلام مي كنند تعداد سه نفر ناشناس مسلح با يک دستگاه موتورسيکلت جلوي آنها را گرفته و ضمن بستن دست و پاي آنها با تهديد کليد مغازه طلافروشي را از آنها گرفته و حدود 2 کيلوگرم طلاي موجود در ويترين مغازه را سرقت كرده اند.

گودرزي ادامه داد: مجددا" اطلاع حاصل مي شود که يک باب مغازه طلا فروشي ديگر در اين شهرستان مورد دستبرد سارقان مسلح قرار گرفته و مقدار تقريبي 4 کيلوگرم طلا به سرقت و سارقان ضمن اقدام به تيراندازي در محل سرقت با يک دستگاه خودرو پژو 405 متواري شده اند.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني گسترده توسط مأموران، سه نفر سارق به همراه دو همدست آنان در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و در تحقيقات به جرم ارتكابي اقرار و مقدار سه كيلو و 350 گرم طلاي مسروقه و يک قبضه سلاح گرم مورد استفاده در سرقتها كشف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس در ادامه به دستگيري سارقان اماكن اشاره كرد و افزود: با تلاش مأموران انتظامي استان فارس دو نفر متهم در اين راستا دستگير و در تحقيقات به 60 فقره سرقت از درون باغ ها و ساختمان هاي در حال احداث در سطح شهرستان شيراز اقرار كردند.

گودرزي از دستگيري باند جاعلان اسناد ملکي جهت ارائه به دادسرا خبر داد و گفت: مأموران دريافتند افرادي درجلوي دادسراها با تهيه اسناد ملكي جعلي اقدام به توديع وثيقه براي متهمان كرده ودر ازاي آن مبالغي وجه نقددريافت مي نمايند.

وي ادامه داد: مراتب به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي سه نفر در اين رابطه شناسايي و دستگير شدند.

گودرزي افزود: در بازرسي از منزل اين افراد تعداد زيادي فرم هاي مربوط به شعب مختلف دادسرا به صورت سفيد مهر، پاكت هاي نامه با مهر دادسرا، فرم هاي مربوط به كارشناسي ثبت ، تعداد زيادي تمبرهاي مالياتي جعلي و اسناد مالكيت كشف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به افزايش 39 درصدي كشفيات كالاي قاچاق در مقايسه با پارسال، افزود: در راستاي مبارزه با کالاي قاچاق و ارز، ماموران انتظامي شهرستان لارستان موفق شدند در دو عمليات جداگانه در محور هرمزگان – لارستان، مقدار زيادي کالاي قاچاق شامل دو هزار و 740 دستگاه گوشي تلفن همراه، يك هزار و 250 عدد فلش مموري، يك هزار و 592 عدد ساعت مچي خارجي و 527 هزار و 600 نخ سيگار خارجي قاچاق کشف كنند.

وي با بيان اينكه ارزش تقريبي اين محموله قاچاق بيش از 40 ميليارد ريال برآورد شده است، افزود: در اين رابطه 4 نفر دستگير و سه دستگاه خودرو پژو 405 و يك دستگاه خودرو ال 90 توقيف شد.

دستگيري دو نفر قاتل در شيراز، انهدام باند سارقان خودرو و درون خودرو با 15 فقره سرقت و كشف يك هزار و 80 دستگاه تلفن همراه قاچاق با ارزشي بالغ بر 12 ميليارد ريال توسط پليس آگاهي استان از ديگر موارد مهمي بود كه فرمانده انتظامي استان فارس به تشريح آنها پرداخت.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.