پس از درگیری‌هایی که در تیم ملی به وجود آمد تا چند روز آتی کمیته انضباطی تشکیل و هر کسی به اندازه خودش تنبیه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری‌های امیر کلاهدوز و مهدی سهرابی و احد کاظمی به کمیته انضباطی کشیده شد و  امروز 5 دی ماه این جلسه در وزارت ورزش با حضور شواهد ماجرا برگزار می شود.
 
برای این درگیری‌ها که به وجود آمد سیدرضایی سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد نیز به کمیته انضباطی برای جواب به برخی مسائل احضار شد.
 
البته صحبت‌هایی بین رکابزنان در خصوص اینکه احد کاظمی و مهدی سهرابی کسانی هستند که فدراسیون برای حضور آنها در مسابقات آسیایی برنامه ریزی کرده است وجود دارد و آنها بدون هیچ محرومیتی از این اتفاق بیرون می آیند.
 
در این خصوص با خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری مصاحبه‌ای انجام شد که در این خصوص گفت: کلاهدوز و سید رضایی را من بزرگ کرده‌ام و این دو نفر از خانواده دوچرخه سواری هستند و بارها به گوش کلاهدوز خواندم که با این دو نفر رفیق بوده ای و نان و نمک هم را خورده‌اید و نصیحتش کردم که نباید مسائل را جنجالی می کرد.
 
وی افزود: موضوع دعوا بر سر باشگاه‌ها نیز به من و اردوی تیم ملی‌ام ربطی نداشت اما مسائل شخصی شان را به اردو کشیدند و فضا را به جنجال کشیدند و جامعه ورزشی را آشفته کردند.
 
قمری در خصوص جلسه کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: این چند نفر باید گزارشات خود را بیاورند و به همراه سرپرست ورزشکاران و شواهد خودشان و به همراه 8 نفر از واحد حقوقی وزارتخانه و مدیر تیم های ملی و 2 نفر از مربیان، اظهارات آنها را می شنویم و براساس شواهدی که وجود دارد و گزارش سرپرست و گزارش سید رضایی نتایج مشخص شود.
 
وی تاکید کرد: بنده تصمیمی خواهم گرفت که براساس منافع کشور و خانواده دوچرخه سواری و فدراسیون باشد ما تا به حال خویشتن داری کردیم اما امروز با شدیدترین وضع برخورد خواهیم کرد زیرا هنگامی که در حال آماده کردن تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی بودیم با رفتارهایشان جو را متشنج کردند و باز هم به آنها گفتم که جلسه‌ای بگذاریم و مسائل را برطرف کنیم اما از این قضیه کوتاه نیامدند.
 
وی یادآور شد: من در تصمیم خودم قاطع هستم و در ابتدا رکابزنان ما باید اخلاق و منش پهلوانی داشته باشند سپس از آنها انتظار کسب مدال خواهیم داشت.
 
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در ادامه خاطر نشان کرد: اولین بار است که در تاریخ دوچرخه سواری این اتفاق افتاده و کمیته انضباطی هم براساس رفتار و کردارها نظر می‌دهد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار