پرفروش ترین آلبوم پس از خداوندگار اسرار شجریان رونمایی شد

شانزه لیزه در یک ماه اخیر پر فروش ترین آلبوم یک ماه اخیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مراسم رونمایی آلبوم شانزه لیزه با حضور عوامل آلبوم و فرزانه زابلی نایب رئیس انجمن دوستی فرانسه برگزار شد.

ابتدای مراسم به دلیل ازدحام جمعیت نیم ساعت با تاخیر آغاز شد و آزاده مهدوی آزاد تک نواز آلبوم شانزه لیزه برای علاقمندان شروع به نواختن کرد.

در ادامه وی از حال و هوای آلبوم و چگونگی شکل گیری آن برای علاقمندان گفت: فضای آلبوم کاملا احساسی و دلی است و برگرفته از آثار برجسته و عاشقانه هنرمندان فرانسوی جو داسین، یان تیرسن، لارا فابيان، پل موریه، توتو کوتوگنو، دالیدا و گری مو هستند.

مهدوی آزاد در رابطه با استقبالی که از این آلبوم بی کلام و مشقات تولیدش اظهار کرد: زمانی که آذر ماه کار منتشر شد به واسطه یکی از خبرگزاری ها مطلع شدم که آلبوم شانزه لیزه بعد از آلبوم خداوندگار اسرار همایون شجریان پر فروش ترین آلبوم شده و برای من که بدون هیچ پشتوانه ای این اثر را منتشر کردم و فرد گمنامی بودم بسیار هیجان انگیز بود.

وی افزود: آلبوم  در سایت های روسی و فرانسوی با استقبال روبه رو شد که از همین جهت خانم فرزانه طالبی قول همکاری از بابت حمایت در آلبوم های آتی را به من داده اند.

گفتنی است؛ آزاده مهدوی آزاد قطعات مشهور هنرمندان فرانسوی به وسیله سازدهنی در آلبوم شانزه لیزه از تک نوازی کرده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.