فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسايی و دستگيری کيف قاپ حرفه ای با 19 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ؛  سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم گفت: به دنبال وقوع چندين فقره کيف قاپی در سطح شهرستان آمل و ارائه شکايت از سوي شهروندان، اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقيقات ميدانی و بررسی از محل های وقوع جرم و تجزيه و تحليل اخبار و اطلاعات واصله از منابع مخبرين، کارآگاهان پليس آگاهی متهم را شناسايی، با هماهنگی مقام قضايی، متهم را در طی يک عمليات ضربتی و منسجم دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل اضافه کرد: متهم در بازجويي هاي فني و پليسي به 19 فقره سرقت کيف قابي شامل وجه نقد،گوشی موبايل و ... اعتراف که پس از احضار مالباختگان و شناسايي متهم توسط آنان و بازسازي صحنه هاي سرقت، تمامي اموال مسروقه به صاحبان بازپس و متهم براي طي مراحل قانوني تحويل مقام قضايی شد.

اين مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم در بازجويی های خود علت و انگيزه سرقت و كيف قاپی را، بيكاری اعلام داشت.

سرهنگ گنجيان ضمن درخواست از شهروندان در اين مورد که با هوشياری کامل در حين خروج از منزل، مانع سوء استفاده سارقان شوند، بيان داشت:شب زنده داران سبز پوش با توکل بر خدا و مجاهدت، محيط را برای مجرمان ناامن خواهند کرد و اجازه نخواهند داد امنيت مردم را به مخاطره بياندازند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /ت

برچسب ها: دستگیری ، کیف قاپ ، حرفه ای ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.