قدیمی‌ترین هوادار تاریخ فوتبال خوزستان، در سن 72 سالگی به دلیل بیماری درگذشت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ذهن بسیاری از فوتبال‌دوستان، خصوصاً خوزستانی‌ها حرکات جالب و خاطره‌انگیز محمدرضا صفاریان ملقب به رضا چاچا بر روی سکوهای ورزشگاه‌های خوزستان و تختی اهواز، خصوصاً در مراسم شروع مسابقات، پشتک‌های وسط زمین او به یادگار مانده است.
 
زنده‌یاد صفاریان متولد سال 1322 در اهواز بود و تقریباً از 7 سالگی علاقه‌مند به رشته‌های مختلف ورزشی خصوصاً فوتبال بود و در کنار رودخانه کارون و در زمین‌های همان منطقه به رضا چاچا معروف شد.
 
مرحوم چاچا اوایل به صورت پاره‌وقت مشغول توپ جمع‌کنی بود و بعدها نزدیک به بیست سال به عنوان لیدر و همچنین گاهی به خاطر جثه بزرگش به صورت ماساژور کمک‌های زیادی را در تیم‌های مختلفی نظیر تیم ملی فوتبال نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و تیم‌های خوزستانی می‌کرد.
 
همچنین یک خاطره جالب از او، تعریف بامزه و جالب نشریه معروف موندیال در زمان سرمربی‌گری حشمت مهاجرانی است که پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل هلند به وجود آمده است، که موندیال اشاره می‌کند به اینکه در آن دیدار تنها 2 نفر وظیفه خود را به درستی انجام دادند، یکی دروازه‌بان تیم ملی (ناصر حجازی) و دیگری تشویق‌کننده آن‌ها که موندیال اشاره به کسی جز چاچا نداشت.

قدیمی‌ترین هوادار تاریخ فوتبال خوزستان، دیروز در سن 72 سالگی به دلیل سکته‌ در منزل مسکونی خود در اهواز درگذشت.
 
باشگاه فولاد خوزستان، این مصیبت وارده را به خانواده صفاریان تسلیت گفت.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۳ دی ۱۳۹۴
روحش شاد و یادش گرامی
مرد بی ادعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۳ دی ۱۳۹۴
روحش شاد و یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۳ دی ۱۳۹۴
باسلام وخسته نباشید.متعثفانه فوتبال خوزستان ازمرحوم هیچ همایت مالی نکردبطوری که مرحوم سالهای اواخربه گدایی درخیابان افتاد.پاتوق گداییش روبروی درب شرکت لوله سازی اهوازبود.روخش شاد
آخرین اخبار