درحاشیه مبارزه تیم های لیگ برتری (دیدارهای معوقه هفته سوم و چهارم) عصر روز گذشته چهارشنبه 2 دیماه تکواندوکاران فرانسوی و برزیلی با نمایندگان ایرانی مبارزه کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یک دیدار معوقه هفته سوم و یک دیدار معوقه هفته چهارم، از مرحله رفت چهاردهمين دوره ليگ برتر تكواندوي مردان (جام خليج فارس)، يادواره پانصد شهيد تكواندو كشور، با حضور 3 تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و شهدای ساری عصر دیروز (چهارشنبه) آغاز و تا شب نیز ادامه داشت.
بر این اساس دردیدار معوقه هفته سوم تیم دانشگاه آزاد 4 – 4 با تیم شهدای ساری برابر کردند و در دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 3 بر 5 مغلوب تیم شهرداری ورامین شد.
شهرداری ورامین صدرجدول را از پاس قوامین پس گرفت 
بدین ترتیب با برگزاری این مسابقات و لحاظ شدن امتیاز این رقابتها در جدول رده بندی، شهرداری ورامین با 5 برد تیمی از 5 بازی و کسب 15 امتیاز صدرجدول را از پاس قوامین پس گرفت و به جایگاه نخست رسید. پاس قوامین با 4 برد تیمی و یک تساوی تیمی از 5 بازی و کسب 13 امتیاز به رده دوم نقل مکان کرد و دانشگاه آزاد با 3 برد تیمی، یک تساوی و یک باخت از 5 بازی، 10 امتیازِ شد و در همان رده سوم باقی ماند.
همچنین تیم های شهدای ساری، یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن، گیتی پسند اصفهان، سونیا و هیات تکواندو استان قزوین نیز به ترتیب چهارم تا نهم هستند.
یک پیروزی نتیجه مبارزات نمایندگان ایران با برزیل و فرانسه
یادآور می شود:در حاشیه این رقابت ها «دیلان چلاماتو» تکواندوکار فرانسه رو در روی صادق طالبی از تیم لوازم خانگی کن قرار گرفت و توانست با نتیجه 12 بر یک برنده مبارزه وزن 63- کیلو شود.
در دومین مبارزه که در وزن 87+ کیلوگرم انجام شد، نیز «مایکون د اندره اسکوئرا» برزیلی به مصاف امین خراسانی دیگر نماینده تیم لوازم خانگی کن رفت که در پایان با نتیجه 3 بر یک توانست به پیروزی دست پیدا کند.
اما پس از پیگیری مبارزه دو تیم شهدای ساری و دانشگاه آزاد ابتدا سروش احمدی به مصاف «دیلان چلاماتو» فرانسوی رفت که این تکواندوکار تیم شهدای ساری بود که توانست 10 بر 4 به برتری برسد. در سنگین وزن هم نتیجه بازی حسین سعدالهی از شهدای ساری و «مایکون د اندره اسکوئرا» از برزیل 2 بر صفر به سود نماینده برزیلی ها پایان یافت.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار