تکواندوکار سابق تیم ملی گفت: با توجه به اینکه اکثر تکواندوکاران با تجربه و میدان دیده در اختیار کادرفنی بود، بهترین زمان برای کسب قهرمانی و جبران ناکامی‌های گذشته در روسیه بدست آمد.

افشار: همه چیز برای قهرمانی مهیا بودهادی افشار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره کسب عنوان قهرمانی جهان توسط تیم ملی تکواندو ایران عنوان کرد: علاوه بر اینکه اکثر تکواندوکاران حاضر در مسابقات قهرمانی جهان این دوره افراد باتجربه‌ای بودند که در رقابت‌های بسیاری محک خورده بودند و پس از مبارزات بسیاری که در داخل کشور با هم وزن‌های خود داشتند به این میدان جهانی راه یافتند، هدایت این تکواندوکاران نیز برعهده کادرفنی مجرب بود و همه چیز دست به دست هم داد تا بتوانیم جبران ناکامی قبلی را کرده و عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنیم.

این قهرمان تکواندو گفت: در مسابقات جهانی ما فقط عنوان قهرمان جهان را کسب نکردیم بلکه این عنوان را به نحو احسن و با بهترین نتیجه بدست آوردیم و این نشان دهنده هماهنگی و تعامل بسیار خوب بین نفرات کادرفنی و سایر اعضای تیم است.

وی تاکید کرد: من شناخت خوبی از بیژن مقانلو دارم که یکی از ویژگی های خاص او علاوه بر باتجربه بودن، از نظر بار فنی کاملا به روز است و به تمامی اعضای تیم خود از همکارانش تا تکواندوکاران اعتماد می‌کند و اعتماد وی موجب می‌شود تا یک تیم هماهنگی به مسابقات جهانی اعزام کنیم و نتیجه این یکدلی و هماهنگی را با کسب مقام قهرمانی این رقابت ها بگیریم.

*طلای روز آخر مربی بدنساز هستیم

مربی بدنساز سابق تیم ملی تکواندو گفت: در کنار توانایی‌های فنی و تجربه خوب بیژن مقانلو و مهدی بی‌باک که موجب شد بازیکنان تفکر تکنیکی و عملکرد خوبی داشته باشند، نباید زحمات مهرداد یوسفی مربی بدنساز تیم ملی تکواندو را نادیده گرفت.

وی افزود: باید توجه داشته باشید که مسابقات جهانی میدان بزرگی است و حفظ شرایط بدنی تکواندوکاران در اوج برای مبارزه آن هم به مدت 7 روز از نکات مهم تیم ملی تکواندو بود که مهرداد یوسفی مربی بدنساز تیم به خوبی از پس آن برآمد. مدال طلای مهدی‌خدابخش در روز پایانی این مسابقات گواه این حقیقت است.

تکواندوکار سابق تیم ملی در مورد عملکرد امید عمیدی عنوان کرد: با توجه به عملکرد خوب امید عمیدی در مسابقات جهانی دوره قبل توقع داشتیم که در این دوره نیز شاهد آن بازی خوب باشیم که متاسفانه این توقع حاصل نشد.

وی ادامه داد: عمیدی از فیزیک خیلی خوبی برخوردار است و از تکواندوکاران بااستعداد و با تجربه ما محسوب می‌شود که روی مدال وی نیز حساب کرده بودیم.

افشار در مورد حذف سجاد مردانی گفت: باتوجه به اینکه مردانی از تنوع تکنیکی خوب و جسارت کافی یک تکواندوکار باتجربه برخوردار است به اعتقاد من قابلیت کسب مدال طلا را داشت اما متاسفانه به دلیل مصدومیت در بازی دوم خود حذف شد.

قهرمان تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در سال المپیک قرار داریم، تکواندو ایران به این قهرمانی نیاز داشت تا از لحاظ روحی و روانی بچه‌ها آمادگی بهتری پیدا کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تکواندو ، افشار ، تیم ملی ، مدال ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار