دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس، گفت: مبارزه با مواد مخدر هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری را بر ایران تحمیل کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، محمدرضا ابراهيمي با جين لوك لماهبو مدير تحليل خط مشي و روابط عمومي دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل ديدار و گفتگو كرد. 

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس در این ديدار با اشاره به تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر، گفت: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

وی افزود: تعداد شهدا و جانبازان ایران در مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر و خسارت‌های مادی و معنوی که در این زمینه بر ایران تحمیل شده است، بیانگر نقش بارز و تاثیرگذار ایران در مبارزه با مُعضل مواد مخدر است.

ابراهيمي، تاکید کرد: مبارزه با مواد مخدر هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری را بر ایران تحمیل کرده است.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: افغانستان بزرگترین تولید کننده مواد مخدر در جهان است و ایران مسیر اصلی ترانزیت این ماده مخدر است و نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با این فرایند قابل توجه است.

وي افزود: مبارزه با مواد مخدر و آسيب‌هاي ناشي از آن تنها مشکل ایران نیست و جامعه جهانی نیز در این زمینه باید به طوری جدی به جمهوری اسلامی ایران کمک کند.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس بيان کرد: مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری جامعه بین‌الملل و عزم جدی کشورها با این مُعضل است که امیدواریم در آینده شاهد اقدامات عملی کشورها و همکاری‌ بيش از پيش جامعه بین‌الملل با ایران در مبارزه با مخدر باشیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.