تيم فوتبال شهرداري کاشان در بازی دوستانه نیم فصل با امید استقلال تهران با نتيجه دو دو به تساوی رسیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مرکز اصفهان، سرپرست تیم فوتبال شهرداري کاشان پس از پایان بازی با خبرنگاران گفت: تیم امید استقلال تهران در نیمه نخست این بازی با گلهای زده توسط علی رنجبر و محمد علیمردانی در دقایق 28 و 39 با نتیجه 2 بر یک از تیم شهرداری کاشان جلو افتاد.

وحیدرضا داروغه با اشاره به اینکه گل اول تیم شهرداری کاشان نیز توسط مجتبی میرزاپور در نیمه نخست و دقیقه 35 در دروازه تیم امید نشست افزود: مجتبی میرزاپور گل دوم تساوی این بازی را نیز در دقیقه 60 به ثمررساند.

وی با اشاره به اینکه علی سامره سرمربی تیم امید استقلال تهران در این بازی دوستانه بود گفت:حسین صالح سرمربی، آقایان محمدرضا چراغی و حاج محمد مقدم کمک مربی و صابر محسن دوست نیز مربی دروازه بان های تیم فوتبال شهرداري کاشان هستند.

به گفته وی،1-مهدي زنجاني 13-کميل ايمانجاني 4-بابک چهرزادي 55-مسعود اسماعيلي 23-نيما ظفريان 48-محمد رضا فلاحيان 18-حسين قاسميان 14-ميثم فرزانه 10-وحيد شاکر 77-بهزاد سلطاني 8-وحيد جعفري بازيکنان تیم شهرداری کاشان هستند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداري کاشان در پایان با اشاره به برگزاری دور برگشت رقابت های ليگ دسته دو باشگاه هاي كشور گفت: تیم فوتبال شهرداري کاشان ساعت14 عصر روز هفتم دیماه دوشنبه هفته آینده با تیم برق نوین در ورزشگاه 15 هزار نفري اميركبير كاشان رقابت می کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.