عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت : زمانی که مدیرعاملی این باشگاه را عهده دار شدم 271 میلیارد ریال بدهی داشت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سعید آذری در جمع خبرنگاران گفت : پرونده سنگین بدهی باشگاه مربوط به شکایت ایگور کاسترو، هوار ملامحمد و آکو استویکوف بود. بدهی باشگاه به کاسترو یک میلیارد و 100 میلیون تومان بود که در تفاهمی سه جانبه با کاسترو، مدیر برنامه‌های او و ما، این مبلغ به 10 قسط تقسیم شد که 2 قسط آن باقی مانده که فکر می‌کنم تا پایان سال میلادی پرونده ایگور کاسترو بسته شود.

وی گفت : در مورد هوار ملا محمد، قرارداد وی 650 هزار دلار بود که وی بعد از انجام چند بازی و دریافت 350 هزار دلار، ایران را ترک کرد و باشگاه هیچ حرکتی برای پس گرفتن این پول نکرده بود .

سعید آذری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تغییر مدیریت کارخانه گفت : وقتی به گذشته برمی‌گردیم و سابقه مدیریتی صادقی را نگاه می‌کنیم بسیار امیدوار می ‌شویم .

وی گفت : در والیبال نیز دو فصل در لیگ دسته یک حضور یافتیم اما موفق به صعود نشدیم و سیاست خود را عوض کردیم و در پایه‌ها سرمایه‌گذاری کردیم و خودمان تیمی درست می‌کنیم و در سوپرلیگ شرکت می‌دهیم . مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که با آمار و ارقام و پاور پونت به نشست خبری آمده بود گفت : باشگاه ذوب آهن فقط فوتبال بزرگسال نیست بلکه در رشته مختلف به خصوص ورزش معلولان در بخش بانوان فعالیت چشمگیری داشته است .

وی گفت : ما قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم و به همه بازیکنان خود نیاز داریم و شایعات اخیر در مورد جدایی بازیکنان ما صحت ندارد.

وی تصریح کرد : اخیراً جلسه‌ای با استاندار اصفهان داشتم و در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های باشگاه به زرگرپور ارائه دایم و اولین کمک وی به ما در مباحث مالیاتی بود.

وی گفت : شهردار اصفهان نیز قول مساعد برای کمک به باشگاه ذوب‌آهن برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داده‌ است. شهرداری فولادشهر نیز یکی از نهاد هایی است که کمک‌های شایانی به باشگاه ذوب‌‌آهن داشته است .

سعید آذری از حمایت رسانه های اصفهانی از سپاهان و ذوب آهن قدر دانی کرد و گفت : بعضی مواقع احساس تنهایی می کنم و اگر رسانه های اصفهان نبودند فکر نمکی کنم اصلا اسمی ذوب آهن و سپاهان بود .

وی ادامه داد : اگر پشتیبانی لازم از تیم ما بشود، می‌توانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم و از گروه خود صعود کنیم .  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.