عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم گفت: تشکیلات حزبی عملکرد نمایندگان مجلس را بهبود می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس نهم پس از ثبت نام برای شرکت در انتخابات مجلس دهم با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به یکی از اشکالات در سیستم انتخابات کشور اظهارداشت: نبود سیستم تشکیلاتی و حزبی یکی از چالش‌های مهم در عرصه انتخابات است درحالیکه حزب با همه اشکالاتش نتیجه کارش مشخص است.

وی افزود: کسی که از طریق حزب وارد انتخابات می‌شود نتیجه عملکردش مشخص است ولی ما چون سیستم حزبی نداریم بعداز رسیدن موعد انتخابات تلاش درایم تا همسوی خود را در انتخابات پیدا کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: مهمترین اشکال این مسئله زمانی است که شخص وارد مجلس می‌شود ولی برای بررسی طرح‌ها و لوایح همسوی خود را نمی‌تواند پیدا کند.

وی اضافه کرد: وقتی که نماینده‌ای تشکیلاتی نداشته باشد قاعدتا وقتی وارد مجلس می‌شود با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد. متأسفانه بسیاری از این تشکیلات حزبی یک هفته‌‌ای و خلق‌الساعه هستند که قطعا آسیب‌زا خواهند بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ما در 10 دوره انتخابات مجلس، آموزش دموکراسی دیدیم تصریح کرد: خود بنده یک نفر از اقلیت مجلس هشتم و نهم را نمی‌بینم که تشکیلات حزبی منسجمی داشته باشد که اگر این تشکیلات بوجود آید نتیجه کار مجلس ما بهتر خواهد بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، نوباوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.