معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران از آغاز رسیدگی به صلاحیت داوطلبان خبرگان رهبری از فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران مستقر رد فرمانداری تهران در تشریح آخرین آمار ثبت نام کنندگان در استان تهران اظهار داشت: آمار ثبتنام داوطلبان در پنجمین روز انتخابات مجلس تا ساعت 15 امروز از حوزه تهران مجموعا 952 نفر بوده است.

وی ادامه داد: 57 نماینده ادوار، 10 نفر از اقلیت‌های مذهبی و  144 خانم در انتخابات مجلس از حوزه تهران ثبت نام کرده‌اند.

ناصربخت با اشاره به اینکه تاکنون 146 نفر نیز برای انتخابات خبرگان رهبری از حوزه تهران ثبت نام کرده‌اند گفت: 6 نفر از ثبت نام کنندگان برای پنجمین دوره خبرگان رهبری نیز خانم بوده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران بیان داشت: ثبت نام برای انتخابات خبرگان رهبری امروز به صورت قانونی پایان می‌یابد و ما تا ساعت 18 بعد از ظهر از داوطلبان ثبت نام می‌کنیم و درهای ستاد بسته شده اما از کسانی که هنوز داخل ستاد هستند ثبت نام به عمل خواهیم آورد.

ناصربخت با تأکید بر اینکه روند ثبت نام به خوبی انجام شده است، افزود: در روند ثبت نام تخلفی نداشته‌ایم و از فردا رسیدگی به صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان رهبری با ارسال پرونده آنها به شورای نگهبان طی مدت 30 روز توسط این شورا انجام می‌شود.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران خاطرنشان کرد: ما در روز شنبه طی 10 روز در هیئت اجرایی کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان مجلس را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.