مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری تهران گفت: دولت توانایی برگزاری تمام فرآیندهای انتخابات را به صورت الکترونیکی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر انتظارخیر مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری تهران از مراحل ثبت نام الکترونیکی داوطلبان مجلس وخبرگان در فرمانداری بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید و در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از 25 فرآیندی که در انتخابات تعبیه شده است، 24 فرآیند آن به صورت الکترونیکی انجام شده و تنها مرحله نهایی آن که همان شمارش آراست به صورت دستی انجام خواهد شد.

انتظارخیر اظهار کرد: همه زیرساخت‌های انتخابات به صورت الکترونیکی آماده است و ما توانایی برگزاری فرآیند نهایی انتخابات را به صورت الکترونیکی داریم.


مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری تهران با بیان اینکه شورای نگهبان با برگزاری انتخابات الکترونیکی به صورت پایلوت در تهران موافقت نکرد.

وی با اشاره به ایراد شورای نگهبان در مورد مرحله نهایی انتخابات الکترونیکی نیز گفت: شاید نیاز باشد مجددا شورای نگهبان زمان سنجی را انجام دهد زیرا ما برای هر رأی میانگین 5 دقیقه را در نظر گرفته‌ایم.

انتظارخیر در پایان همچنین خاطرنشان کرد: سامانه سامد (سامانه ارتباط مردمی دولت) در استانداری تهران مستقر شده و مردم می‌توانند تمامی نظرات خود را در مورد دولت از این طریق اعلام کنند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.