حساس ترین دیدار هفته نخست دور برگشت رقابت های دسته یک فوتبال باشگاههای کشور را تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و خونه به خونه بابل برگزار خواهند کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ در این بازی که از ساعت 14 فردا سوم دی ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود ، زردپوشان شیرازی که با 37 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی رقابت ها قرار دارند در پی پیروزی و بازگشت به صدر جدول هستند . 

در طرف مقابل خونه به خونه مازندران با هدایت اکبر میثاقیان قرار دارد که ، هفته های پایانی دور رفت مسابقات را با نتایج خوب پشت سر گذاشت و هم اکنون با 33 امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد و در صورت شکست فجر شهید سپاسی و توقف مس کرمان ، می تواند با یک رده صعود ، در مکان سوم قرار گیرد . 

شاگردان علی اصغر کلانتری در تیم فجر در هفته پایانی نیم فصل با  شکست دور از انتظار مقابل میهمان خود صنعت نفت آبادان ، عنوان قهرمانی دور رفت را به پیکان تهران تقدیم کردند و تیم خونه به خونه بابل 2  -  یک مغلوب داماش گیلان شد . 

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و خونه به خونه بابل را رضا مهدوی و کمک هایش دارویوش صابر مطلق و جعفر مهاجر ، بر عهده دارند . 

در بازی دور رفت زردپوشان شیرازی با 2 گل ابراهیم صالحی ، موفق به شکست خونه به خونه بابل شدند . 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: جدال ، فجر ، سپاسی ، مازندران ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.