حسنی خو:

وزیر ورزش با کفاشیان هیچ ملاقاتی نداشته است

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان، اخبار برخی رسانه های ورزشی مبنی بر دیدار وزیر ورزش و جوانان با علی کفاشیان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال را رد کرد .

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا حسنی خو درباره ملاقات وزیر با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبیعی است که آقای کفاشیان هم در جلسات روسای فدراسیونها با حضور وزیر شرکت دارد و هم در مواردی که نیاز بوده مسایل مربوط به فوتبال را توضیح دهد با دکتر گودرزی دیدار کرده است ولی اخبار برخی سایتها و رسانه های ورزشی مبنی بر دیدار وزیر ورزش و جوانان با علی کفاشیان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال از اساس کذب است. 
 
رضا حسنی خو ادامه داد قطعا آرامش مهمترین نیاز ورزش کشور برای پیشبرد برنامه های ان است و خصوصا تیم ملی فوتبال که بدور از حاشیه ها برای موفقیت تلاش می کند.

وی طرح موضوع برکناری کی روش را به عنوان شرط ماندن کفاشیان در فدراسیون فوتبال گفت : یقیناً این موضوع صحت ندارد و چنین بحثی مطرح نشده است که شرط حمایت از کفاشیان در انتخابات، برکناری کی‌روش باشد.

 حسنی خو، حمایت از تیم ملی فوتبال و به تبع آن کی روش را از وظایف وزارتخانه بر شمرد و گفت : تیم ملی متعلق به همه مردم و کشور است و قطعا از تصمیمات درست و منطقی همیشه دفاع و حمایت می کنیم.

 مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره مواضع وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت : در  خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال جهت‌گیری خاصی نداریم  و فکر هم نمی‌کنم فعلاً هم در این خصوص موضوعی مطرح شود.



*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار