جلسه مجمع عمومی سازمان لیگ امروز صبح با حضور علی کفاشیان ، مهدی تاج ، علیرضا اسدی و اعضای مجمع عمومی سازمان لیگ در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ابتدا ضمن خیر مقدم و خسته نباشید به اعضای مجمع عمومی سازمان لیگ وحاضران درجلسه گفت:امیدوارم امروز بتوانیم با جلسه ای که برگزار می کنیم طبق اساسنامه تغییراتی را بوجود بیاوریم.

علی کفاشیان افزود: فعالیت های بسیار خوب و کار های پرتلاش و مهمی در سازمان لیگ انجام شده است و این امر با همفکری مدیران سازمان لیگ،اعضا و باشگاه ها در کمال صحت و سلامت اجرا شده است.

این مقام مسئول بیان کرد:سازمان لیگ نسبت به گذشته مسئولیتش بالاتر رفته و اکنون علاوه بر سازماندهی و مدیریت بازی های لیگ برتر، لیگ های دسته اول ، دوم ، سوم ،تیم های پایه و بانوان نیز به زیر مجموعه آنها اضافه شده است.

وی افزود: سازمان لیگ اکنون باید به سمت کارهای توسعه ای گام بردارد که از جمله آن می توان به  کمک به راه اندازی  آکادمی فوتبال باشگاه ها ،مدارس فوتبال و کمک به لیگ های بانوان اشاره کرد.

کفاشیان تاکید کرد: فوتبال ایران اکنون در سطح آسیا در جایگاه خوبی قراردارد و یکی از بهترین های آسیا به شمار می رود.تیم های ملی ،امید فوتسال و بانوان ما در شرایط خوبی قراردارند و در آسیا از جایگاه خوبی برخوردارند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: این موفقیت ها حاصل تلاش همه مجموعه فدراسیون ،سازمان لیگ و باشگاه هاست .

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران نیز در ادامه این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: مسئولیت های سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است .این مجموعه پیش از این فقط لیگ برتر را هدایت می کرده اما اکنون با اضافه شدن لیگ های دسته اول ، دوم ، سوم ،پایه و بانوان در سال باید بیش از 6700 بازی را سازماندهی و مدیریت کند.

مهدی تاج تاکید کرد:سازمان لیگ به مجموعه گسترده ای تبدیل شده است و هماهنگی بسیار خوبی در این مجموعه حکمفرماست.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه ارکان سازمان لیگ باید هماهنگ و یکدل باشند چه من در این مجموعه حضور داشته باشم جه نباشم باید برای پیشرفت فوتبال تصمیم گیری های خوبی انجام شود.

وی افزود:سازمان لیگ دارای نقاط قوت و ضعفی است که از جمله نقاط قوت آن می توان به ارائه برنامه یکساله برای لیگ برتر در سال گذشته و امسال اشاره کرد.البته امسال ما علاوه بر ارائه برنامه یکساله برای لیگ برتر در لیگ های دسته اول ، دوم و سوم نیز برنامه یکساله ارائه کرده ایم.

تاج تاکید کرد:البته در ارائه برنامه لیگ اتفاقات غیر قابل پیش بینی رخ می دهد که باعث انحراف ما از برنامه می شود.ما در برنامه ریزی لیگ باید برنامه تیم ملی ، لیگ قهرمانا ن آسیا و تیم امید را لحاظ کنیم.

وی گفت :خوشبختانه امسال همکاری خوبی را با تیم ملی بزرگسالان و امید داشتیم و زیر 7 درصد از برنامه ای که ارائه کردیم انحراف پیدا کردیم که این موضوع موفقیت خوبی است.
تاج افزود:در بحث  توسعه بلیت الکترونیک در ورزشگاه های کشور نیز به پیشرفت های خوبی دست پیدا کرده ایم .

رئیس سازمان لیگ در مورد جوانگرایی در لیگ برتر گفت: در سال های اخیر به این نتیجه رسیدم که باید کیفیت لیگ بالا برود تا پر بازده تر شود و به همین دلیل با مربیان داخلی و خارجی لیگ برتر و کارشناسان خبره فوتبال در این رابطه جلساتی را برگزار کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که لیگ باید جوانتر شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در 2 سال اخیر با جوانگرایی که از سوی سازمان لیگ انجام شده است شاهد تحول بزرگی در این رابطه شده ایم و چهره تیم ملی جوانتر و با طراوت تر شده است.

تاج گفت :ما در بخش های سجاوندی دارای ضعف هایی هستیم که در آینده آن را برطرف خواهیم کرد.در گذشته این مجموعه سازمان لیگ برتر بود که حالا به سازمان لیگ  ایران تبدیل شده و قطعا با این اساسنامه نمی توان آن را اداره کرد.

وی در مورد درآمد زایی سازمان لیگ هم گفت: وقتی کشور در مورد در آمد زایی دچار مشکل می شود بدون شک به سایر بخش ها نیز انتقال پیدا می کند .نفت قبلا 110 دلار بود اما اکنون به 35 دلار رسیده است و این موضوع تاثیر خودش را در همه اشکال جامعه از جمله فوتبال می گذارد.

رئیس سازمان لیگ بیان کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران سال گذشته 40 میلیارد تومان از محل در آمد تبلیغات محیطی بدست آورده است و امسال نیز از در آمد های خود از محل تبلیغات محیطی به هیچ عنوان گذشت نخواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار