مدیرعامل آبفای گیلان با مقایسه شاخص های عملکرد این شرکت در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید به واگذاری 43هزار و 145فقره انشعاب آب اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ کاظم لطفی همچنین از  واگذاری21 هزارو 240 فقره انشعاب فاضلاب خبر داد و افزود:  در این راستا بیش از 264 میلیون مترمکعب آب نیز تولید و تأمین شد.

وی توسعه شبکه و خط انتقال آب را حدود 149 کیلومتر اعلام کرد و افزود: با توجه به اعتبارات تخصیصی در دولت تدبیر و امید در راستای جلوگیری از هدررفت آب و افزایش سطح کیفی آب بیش از 27 کیلومتر اصلاح شبکه و خطوط انتقال آب نیز انجام شد.

مدیرعامل آبفای شهری گیلان همچنین خاطرنشان کرد: برای تأمین فشار مناسب و متعارف شبکه توزیع آب 4 باب مخزن ذخیره آب به حجم 48هزار  مترمکعب به بهره برداری رسید و 11 باب مخزن ذخیره آب نیز با حجم 71هزارو 500 مترمکعب در دست ساخت است.

وی حفر 6 حلقه چاه، تجهیز 9 حلقه چاه و احداث 2 ایستگاه پمپاژ را از دیگر اقدامات شرکت آبفای شهری گیلان در دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: با رفع 358 فقره شکستگی در ایام مذکور از هدررفت 361 لیتر در ثانیه آب جلوگیری بعمل آمد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: گیلان ، انشعاب ، 43هزار ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.