استاندار قزوین گفت: انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها با حضور باشکوه و مصمم ملت ایران بیمه شده و در این دوره نیز مشارکت گسترده مردم موجب تداوم و تضمین انقلاب می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی  گفت: همه افراد اعم از هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی، نامزدها، هواداران، دست اندرکاران که به ایجاد شور ونشاط در انتخابات کمک کنند گامی در مسیر تقویت نظام اسلامی برداشته اند و جای قدردانی دارد.

وی افزود: تنها در سایه وحدت و همدلی می توان مشارکت گسترده مردم را محقق کرد و همه مجریان انتخابات وظیفه دارند بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی آرام و قانونمند را فراهم کنند.
 
استاندار قزوین تصریح کرد: تمام کسانی که در پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند با هر رای خود به تثبیت جمهوری اسلامی و نا امیدی دشمنان منجر خواهد شد.

وی گفت: عوامل اجرایی انتخابات در زمینه اینکه به چه کسی رای داده می شود وظیفه ای ندارند بلکه باید به فکر مشارکت حداکثری مردم و افزایش امیدواری نسبت به آینده نظام باشند.

استاندار قزوین یادآورشد: تمامی کسانی که با عقلانیت و اعتقاد زمینه افزایش امیدواری، همگرایی و وحدت را در بین مردم ایجاد کنند دل در گرو نظام جمهوری اسلامی و توسعه میهن اسلامی دارند و قابل احترام وتکریمند.

 

همتی گفت:امروز ایران اسلامی در آستانه فصل جدیدی از حیات انقلابی خود قرار گرفته است و اختلافات سیاسی نباید موجب شکاف در بین صفوف مردم شود بلکه همه لازم است با حفظ وحدت برای صیانت از ارزشها گام برداریم.

 
وی بیان کرد: مهمترین تکلیف مسولان تقویت راه امام و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه افزایش اقتدار ایران اسلامی است و دولت آمادگی دارد در این مسیر با همه توان خود گام بردارد.

استاندار یادآورشد: تشکیل معتمدین هیات اجرایی در تمامی مناطق استان در مراحل ابتدایی نشان می دهد در میان عوامل برگزاری و نظارتی انتخابات در استان تدبیر، درایت و مدیریت خوبی حاکم است که این امر به آرامش و نشاط انتخاباتی و افزایش امیدواری در بین مردم کمک می کند.

وی اظهار داشت: همه نامزدها و طرفداران آنها و گروههای سیاسی بایدبه تکلیف خود در ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات عمل کنند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.