فرماندار تهران گفت: پس از ساعت 17 امروز هیچ تمدیدی برای ثبتنام داوطلبین مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی فرهادی فرماندار تهران با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران به ارائه آمار جدید از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس و خبرگان در حوزه تهران پرداخت و گفت: تا ساعت 11 امروز 113 نفر برای مجلس خبرگان و 832 نفر برای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام از داوطلبان خبرگان رهبری تا ساعت 17 امروز به اتمام می‌رسد و پرونده‌شان امروز بسته خواهد شد، اما در روزهای پنجشنبه و جمعه ثبت‌نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران ادامه خواهد یافت.

فرماندار تهران اضافه کرد: تعداد مراجعین به فرمانداری تهران تا ساعت 11 امروز 99 نفر بوده که آمار بسیار بالایی است، در حال حاضر نیز تعداد بسیاری در حال پرکردن فرم هستند.

وی تاکید کرد: هیئت‌های اجرایی مجلس شورای اسلامی همان هیئت‌های اجرایی مجلس خبرگان است و هیئت‌های اجرایی جدیدی تشکیل نخواهد شد، با این تفاوت که نماینده شورای شهرستان در هیئت اجرایی مجلس شورای اسلامی به جای دادستان شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به تشکیل هیئت‌های اجرایی اقلیت‌های دینی نیز گفت: 4 هیئت اجرایی اقلیت‌های دینی دیشب در فرمانداری تهران تشکیل شد که  به صورت 30 نفره و جدا از هم بودند دعوت شد تا در قالب 4 هیات به کار خود ادامه دهند.

فرهادی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون تخلفی در ستاد انتخابات فرمانداری گزارش شده، گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه تخلفی صورت نگرفته است و طبق نظرسنجی‌های اخیر، افراد مراجعه کننده هیچ‌گونه گلایه‌ای نداش.

فرماندار تهران گفت: همه موارد حاکی از این است که ثبت‌نام، طراحی سیستم‌ها و نیروی انسانی مجرب از توانایی خوبی برخوردار بوده  و اگر ظرفیت‌مان دوبرابر هم شود، آمادگی ثبت‌نام را دارند.

وی درباره مهلت تمدید زمان انتخابات گفت: تمدید انتخابات طبق قانون ممنوع است، ولی اگر امروز هر شخص یا هر کس تا ساعت 17 به مرکز ثبت‌نام مراجعه کند، کارش تمام خواهد شد، اما پس از این ساعت هیچ تمدیدی برای داوطلبین مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نخواهیم داشت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.