فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی که در سکوت خبری تولید خود را آغاز کرده بود این روزها در خانه‌ای، حاشیه تهران فیلمبرداری اش را ادامه می‌دهد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی «اروند»؛ تاکنون 20 درصد از فیلمبرداری این فیلم گذشته و سعید آقاخانی، طناز طباطبایی و پانته‌آ پناهی‌ها بازیگرانی هستند که در این مدت جلوی دوربین مرتضی غفوری رفته‌اند و در روزهای آینده نیز مهرداد صدیقیان، امید روحانی، حسین سلیمانی و کاظم سیاحی به جمع بازیگران این فیلم اضافه خواهند شد.

عوامل «اروند» به زودی و پس از پایان کار در حومه تهران به خوزستان سفر خواهند کرد و با توجه به اینکه قرار است اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر باشد، تدوین کار به صورت همزمان توسط امیر ادیب پرور آغاز شده و کار ساخت موسیقی «اروند» هم توسط کارن همایونفر به زودی آغاز خواهد شد.

پیش بینی می شود با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته و مدت زمان فیلمبرداری نسخه اولیه «اروند» در موعد مقرر تحویل دبیرخانه سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شود.

مهدی داوری تهیه کننده آثاری چون «پل چوبی» و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» برای دومین بار پس از «تجریش ناتمام» تهیه‌کنندگی فیلم جدید آذربایجانی را به عهده گرفته است تا دستیار سابق زنده یاد رسول ملاقلی پور برای نخستین بار فیلم سازی در زمینه دفاع مقدس را تجربه کند.

در خلاصه داستان «اروند» آمده: یونس جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس، حالا بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره همرزمانش روزگار می‌گذراند. همراه شدن او با یک گروه تفحص اما اتفاقات تازه ای را در این جریان سیال ذهن وارد می کند.
 
عوامل «اروند» عبارتند از: 

نويسنده و کارگردان: پوريا آذربايجانى/ مديرفيلمبردارى: مرتضى غفورى/ تدوين: امير اديب پرور/ صدابردار: محمود خرسند/ طراح صحنه و لباس: مهدى موسوى/ آهنگساز: کارن همايونفر/ طراح گريم: کامران خلج/ جلوه‌هاى ويژه ميدانى: محمدرضا شرف‌الدين/ جلوه‌هاى ويژه کامپيوترى: امير سحرخيز/ منشى صحنه: جمشيد خندان/ گروه کارگردانی: پانته‌آ حسينى /مهدى سليمانى منصور/ سعيد روشن/ مديرتدارکات: سهراب دادگستر/ عکس: مونا سرتوه/ مدیر تبلیغات: ميثم ميرزايى/ روابط عمومى: محمدصادق شايسته/ مجرى طرح و مديرتوليد: پيمان جعفرى/ جانشين تهيه کننده: على باذل، مهدی معزی/ تهیه کننده: مهدی داوری.

بازيگران: سعيدآقاخانى/ طنازطباطبايى/ پانته‌آ پناهى‌ها/ مهرداد صديقيان/ اميد روحانى/ حسين سليمانى/ کاظم سياحى/ اميرحسين قدسى/ على شادمان/ مالک سراج/ سينا کرمى/ بازيگران خردسال: سپهراد فرزامى/ستايش مرادى



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار