رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: از نظر پزشکی 70 درصد از مردم ایران به بیماری‌های مختلف مبتلا هستند این در حالی است که ایران رکورد دار جراحی زیبایی در جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت:مردم ایران به پوکی استخوان، استرس، امراض قلبی و همچنین بیماری کلیه و قند مبتلا هستند.

وی اضافه کرد: از 100 درصد جمعیت مردم ایران 70 درصد به انواع بیماری‌ها مبتلا هستند این در حالی است که ایران رکورد دار جراحی‌های زیبایی برای امید به زندگی در جهان است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با توجه به وضعیت آلودگی هوا تصریح کرد: مصرف شیر برای دانش آموزان مهم است، اما با گران شدن لبنیات تغذیه آن‌ها تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

دنیامالی با اشاره به موضوع استعفای طلایی در چند روز گذشته تاکید کرد: وجود سردار طلایی برای شورای شهر قیمتی است و من کسی را سراغ ندارم که مخالف این نظر من و همچنین مخالف وجود شورایاری‌ها در تهران باشد.

وی یادآور شد: در انتخاب شورایاری‌ها که سالاری نظارت آن را بر عهده داشت بیش از دو هزار نفر رد صلاحیت شدند اما بیش از 99 درصد  از شورایاران مورد تایید قرار گرفتند بر همین اساس باید اساسنامه برای حمایت این شورایاران به تصویب برسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به معضلات منطقه یک بیان کرد: ما پول‌های خود را در جاهایی هزینه می‌کنیم که نیاز به پروژه‌های فرا منطقه‌ای ندارد به همین دلیل باید هزینه‌ها را محدود به گذرگاه و معابر منطقه یک کرده چرا با آمدن یک برف کوچک منطقه یک کاملا مسدود می‌شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۲ دی ۱۳۹۴
"از 100 درصد جمعیت مردم ایران 70 درصد .."
باورم نمیشه این اصطلاح عوامانه (ذکر شده بالا) رو از یک مسئول باسواد (مثلاً!!) شنیده باشم. جداً مفهوم "درصد" به این سادگی ولی قابل درک نیست!
با تشکر و احترام
آخرین اخبار