آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

وی از حوزه انتخابیه تهران داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان شده است.

آِت الله موحدی کرمانی پس از ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امیدواریم مجلس خبرگانی در آینده داشته باشیم که اولا دغذغه انقلاب و اسلام را داشته باشد و ثانیا دغذغه رهبر و ولایت را.

امام جمعه موقت تهران همچنین گفت: انشاءالله خبرگان سعی کنند خادم مردم باشند و دغدغه مردم را داشته باشند و با نگرانی‌های مردم آشنا باشند.

وی درباره حضور سیدحسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان گفت: من در مورد مراحلی که ایشان باید از انتخابات تا لحظه ورود به صحنه مجلس طی کند اطلاعی ندارم بنابراین نمی‌توانم نظر بدهم.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به مسئله شورای رهبری نیز که اخیرا طرح شده بود اظهار داشت: این موضوع بی‌مورد بوده و بی‌جهت طرح شده بود.

وی با اشاره به نظارت بر رهبری نیز عنوان کرد: مجلس خبرگان وظیفه‌اش این است شرایطی که رهبر باید داشته باشد را ببیند و اینکه این شرایط مناسب است یا آسیب دیده است.

امام جمعه موقت تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه روند وحدت اصولگرایان به چه شکلی است گفت: سخنگوی ما آقای حداد عادل است و همگی تعهد کرده‌ایم که مصاحبه را در اختیار آقای عادل بگذاریم لذا من در این مورد صحبت نمی‌کنم ولی این وحدت مثبت است.

 وی درباره حضور قالیباف در جلسات ائتلاف اصول‌گرایان ادامه داد: آقای قالیباف در جلسات ما شرکت نکردند، اما فردی از طرف ایشان آمده بود که اگر احیاناً نظری دارد، مطرح کند.

بر اساس این گزارش همچنین حجت‌الاسلام رحمت‌الله بیگدلی از حوزه انتخابیه تهران، حجت‌الاسلام محمدحسین خلیلی از حوزه انتخابیه خوزستان و ابراهیم تیلگر از حوزه انتخابیه گلستان در ستاد انتخابات کشور برای نام‌نویسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضور یافتند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.