تشکیل دبیر خانه وحدت حوزه و دانشگاه در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

وحدت حوزه و دانشگاه اگر با مصادیق و مبانی کلام امام خمینی ره‌ و مقام معظم رهبری تبیین شود موجب برجسته شدن نقاط قوت حوزه و دانشگاه‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام فرهادزاده ریاست دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در همایش حوزه و دانشگاه که با حضور نخبگان حوزه و دانشگاه و به اهتمام دانشگاه‌های شهید بهشتی و همچنین دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد، خاطر نشان کرد: جلسات متعدد هماهنگی بیانگر عزم جدی دانشگاه‌ها در موضوع وحدت حوزه و دانشگاه است که در دانشگاه‌ها کم‌رنگ و مورد غفلت است. 

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطر نشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه اگر با مصادیق و مبانی کلام امام خمینی ره‌ و مقام معظم رهبری تبیین شود موجب برجسته شدن نقاط قوت حوزه و دانشگاه‌ها می‌شود و زمینه نجات جامعه را فراهم می‌سازد.

وی به عنوان فردی که استاد حوزه و دانشگاه‌ است، خاطر نشان کرد: گام‌های دیگر وحدت حوزه و دانشگاه داستان علم و پژوهش را متحول می‌کند و در اینجاست که تنها به نرخ رشد علمی توجه نمی‌کنیم بلکه عقب ماندگی های علمی را از راه میان بر و در پرتو تعالیم علمی و اسلامی محقق می‌کنیم.

حجت‌الاسلام فرهاد زاده با اشاره به پیام حجت‌الاسلام جوادی آملی در خصوص وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: امیدواریم با آگاهی از سخنان این استاد فرزانه شاهد انعکاس نظرات اساتید و نخبگان دانشگاهی و حوزوی باشیم تا بتوانیم گامی مهم و عملیاتی در راستای وحدت حوزه و دانشگاه برداریم و شاهد ارتقا‌ء علم و معرفت در کشور باشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار