سرمربی تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم گفت : این تیم برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر والیبال بانوان کشور را دارا هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این تیم در دور رفت از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور کسب کرد شانس بالایی برای صعود از مرحله گروهی دارد، اما از هم‌اکنون به فکر موفقیت در مرحله پایانی هستیم.

زمانی سر مربی تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم گفت: برای انجام بازی‌های خود از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور به شاهرود رفتیم و در سه دیدار حساس مقابل حریفان خود با ارائه بازی‌های خوب و حساب شده به برتری سه بر صفر دست یافتیم.

وی افزود:در دور برگشت مرحله گروهی با قدرت بیشتر به مصاف رقبا برویم و از این مسابقات نیز با دست پر خارج شویم، تمرینات تیم به صورت منظم در جریان است و بازی تدارکاتی نیز انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: تیم والیبال بانوان قم بعد از حضور موفق در نیم‌فصل لیگ دسته یک بانوان کشور به دنبال این است که آمادگی و هماهنگی بیشتری به دست بیاورد و با توجه به بازیکنان خوبی که دارد در دور برگشت نیز یقیناً به دنبال پیروزی در هر سه بازی خود است.

وی تصریح کرد:‌ دیدارهای دور برگشت از گروه نخست مقدماتی فصل جاری لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگا‌ه‌های کشور 6 تا 9 بهمن‌ماه با رقابت تیم‌های بلفا فارس، کات شاهرود، آکادمی بیجار و مجمتع کود شیمیایی ایرانیان قم به انجام خواهد رسید.

در پایان خاطر نشان کرد: ‌رویارویی با چنین تیم‌هایی برای تقویت توان و هماهنگی بازیکنان مطلوب است، در بازی‌های تدارکاتی به فکر پیروزی نیستیم بلکه برای ما ارزیابی وضعیت تیم مهم است تا در زمان مصاف با حریفان خود بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.