معاون امور اقتصادی و بین الملل استاندار آذربایجان شرقی براستفاده از تجارب جامعه دانشگاهی دردوران جنگ تحمیلی و تحریم های اخیر برای مدیریت دوران پسا تحریم تاکیدکرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛احمد محمدزاده در مراسم گرامیداشت  هفته پژوهش در دانشگاه پیام نور تبریز افزود: باید با چشمانی باز به استقبال دوران پسا تحریم رفته و از هرگونه ذوق زدگی و سیاه نمایی اجتناب کرد.

وی ادامه داد: جامعه ی دانشگاهی باید با بهره گیری از پتانسیل های خود پایاپای دولت و بخش خصوصی حرکت کرده، تا زمینه های مدیریت صحیح و تاثیر گذاراقتصادی را در استان فراهم کنند.

این عضو سابق کمیسیون کلان اقتصادی کشوراضافه کرد: نشانه های خروج از رکود اقتصادی مشاهده می شود و در آینده نزدیک عموم مردم به عینه این موضوع را احساس خواهند کرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان نیزدر این مراسم از آغاز پذیرش داشجو در رشته ی فلسفه و کلام اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در دانشگاه پیام نور تبریز خبر داد.

مجید واحدی افزود : آغاز پذیرش دانشجو در این رشته محل از طرف وزارت علوم نهایی شده و دانشگاه پیام نور تبریز از نیم سال دوم سال جاری اقدام به جذب 20 دانشجو در رشته مورد نظر خواهد کرد.

وی افزود: این رشته از گرایشات الهیات اسلامی است و با اضافه شدن این رشته محل جدید تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور تبریز به رقم 51 رشته افزایش پیدا کرد.

واحدی در ادامه کیفی سازی کیفی سازی مباحث آموزشی و پژوشی را از جمله اولویت های دانشگاه پیام نور استان عنوان کرد و افزود: توجه به پژوهش های کاربردی و تاثیر گذار از رویکرد های اصلی این واحد دانشگاهی است.

رییس دانشگاه پیام نور استان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان در زمینه ی اشتغال زایی و مباحث اقتصادی از پتانسیل های ویژه ای برخوردار است و با برنامه ریزی های انجام شده سعی در پر رنگ کردن هرچه بیشتر نقش این واحد دانشگاهی در حوزه صنعت و اشتغال استان را دارد.

درپایان مراسم از 4 پژوهش گر برتر دانشگاههای پیامم نور استان تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.