سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون سه هزار زوج به مرکز درمان ناباروری آذربایجان جهاد دانشگاهی استان مراجعه کرده‌اند.

مراجعه 3 هزار زوج به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محسنی در جمع خبرنگاران افزود: مرکز درمان ناباروری روند روبه رشدی را طی می‌کند و در حال حاضر مجرب‌ترین پزشکان و متخصصان درمان نازایی استان در این مرکز فعالیت دارند و با توجه به تعدد پزشکان، بیماران حق انتخاب پزشک مورد نظر خود را در این مرکز دارا هستند، و با توجه به نوبت دهی روزانه امکان شروع پروسه درمانی در اولین بار مراجعه وجود دارد.

وی، گفت: این نهاد با نگاهی جهادی و با رویکردی تحقیقاتی وارد حوزه درمان ناباروری شده است.

محسنی، یکی از مزایای مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان را رعایت کامل موازین اخلاقی و فقهی در بحث استفاده از روش های متعدد درمان ناباروری دانست.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: همزمان با ارائه خدمات درمانی، محققان این مرکز فعالیت‌های پژوهشی در زمینه سلول‌های بنیادی و همچنین علل ناباروری در مردان و زنان انجام می‌دهند.

وی همچنین به فعالیت‌های بخش ژنتیک نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز در کنار ارائه خدمات تخصصی و در راستای انتقال تجربیات علمی، به ارائه آموزش‌های علمی برای دانشجویان رشته‌های مرتبط پرداخته و زمینه انجام آزمایشات پایانامه‌های دانشجویی را فراهم کرده است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.