سرمربی تیم هندبال تأسیسات دریایی گفت: امسال یکی از عجیب،‌ غریب‌ترین لیگ‌ها را در تاریخ لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور سپری کردیم.

مهرنوش نجف‌زاده در خصوص لیگ برتر هندبال در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد:‌لیگ برتر امسال یکی از شگفت‌انگیز‌ترین لیگ‌ها بود.

در همان ابتدا که قرار بود لیگ از دوم مرداد آغاز به کار کند،‌در تیر‌ماه اعلام شد که وقفه‌ای دو ماهه در لیگ افتاده و باید از دوم مهر آغاز شود و همین امر موجب شد که 3 ماه هزینه مازاد به باشگاه‌ها تحمیل شود و هزینه اسکان سالن و هزینه‌های این‌چنینی افزایش یابد.

وی در ادامه گفت:‌ دراین شرایط که حامیان مالی به سختی از تیم‌های بانوان حمایت می‌کنند شرایط سختی به‌وجود می‌آید، همین‌امر موجب از دست دادن حامیان در نیمه‌های راه می‌شود.

سر‌مربی تیم تأسیسات دریایی در خصوص نحوه دو‌گروهی شدن تیم‌ها نیز اظهار داشت: ‌یکی از شگفتی‌های لیگ امسال همین دو‌گروهی شدن 8 تیم بود، سال گذشته مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد و مشکل خاصی بوجود نیامد، ‌اما متأسفانه امسال همین دو‌گروهی شدن لیگ برتر بانوان مشکلاتی را بوجود آورد.

تمرینات طولانی و 10 ماهه موجب خستگی بازیکنان، دل‌زدگی و تضعیف روحیه آن‌ها شد و باعث می‌شود به مسابقات لیگ آسیب جدی وارد شود.

نجف‌زاده تصریح کرد:‌متأسفانه حمایت نکردن تیم‌های بانوان هندبال باعث بوجود آمدن مشکلات مدیده‌ای در تیم‌ها شده که انصراف تیم قم نیز یکی از همین دلایل بود.

وی در خصوص تیم تأسیسات دریایی گفت: ‌تیم تأسیسات دریایی تا‌کنون حمایت‌های خوبی از سوی باشگاه شده، در حال حاضر در شرایط خوبی هستیم و به لحاظ مالی مشکلی نداریم.

حمایت بانوان بدون تبلیغ و دیده نشدن سخت است،‌اما خوشبختانه تیم تأسیسات از اینگونه مشکلات دور بوده و تمرینات خوبی انجام داده و شرایط خوبی هم در لیگ برتر داشته است.

وی در ادامه افزود:‌ تغییر نایب رئیس بانوان و برنامه‌ریزی‌های قبلی و برکناری وی نیز موجب اختلال در لیگ شد که امیدوارم با روی کار آمدن نایب رئیس جدید دیگر از اینگونه مشکلات در هندبال بانوان دیده نشود.

نجف‌زاده در پایان گفت:‌هفته یازدهم لیگ برتر را پیش‌رو داریم که تیم تأسیسات دریایی جمعه به دیدار تیم ذوب‌آهن اصفهان به میزبانی این شهر می‌رود.

تیم تأسیسات دریایی تیم آماده و خوبی است و تمرینات تاکتیکی خوبی را پشت‌سر گذاشته و با آمادگی کامل تا پایان لیگ در مسابقات حضور دارد.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار