خراسان جنوبی در برنامه آینده ی سفر هیئت های اتریشی قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛سفیر اتریش در ایران در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی بیرجند،تجار و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی به ظرفیت های خراسان جنوبی در حوزه دانشگاهی و گیاهان دارویی اشاره کرد و گفت:در آینده ی نزدیک هیئت هایی اتریشی راهی ایران می شوند که برنامه ریزی خواهیم کرد برخی از این هیئت های برای آشنایی و همکاری در حوزه دانشگاهی و گیاهان دارویی به خراسان جنوبی هم سفر کنند.

فردریش اشتیفت با اشاره به ظرفیتهای گردشگری استان گفت:کویر نهبندان از ظرفتهایی است که می تواند میزبان گردشگران خارجی باشد.

رایزن تجاری سفارت اتریش در ایران نیز با اشاره به ظرفیت های کشور اتریش در زمینه های دارویی،بهداشت و ماشین آلات و صنعت گفت:آماده ایم اطلاعات شرکت های اتریشی را در اختیار تجار و واحدهای صنعتی استان خراسان جنوبی قرار دهیم تا در صورت نیاز از ظرفیت های آنها استفاده کنند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی بیرجند در این دیدار ، زرشک،زعفران،عناب،کاشی و سرامیک و لاستیک را از ظرفیتهای صاراتی استان اعلام کرد و از آمادگی برای همکاری و معرفی ظرفیتهای استان به تجار جذب سرمایه گذاران اتریشی خبر داد.

فرامرزی اتریش را دروازه ورود به اروپا دانست و افزود:فرش خراسان جنوبی از محصولاتی است که هم اکنون به اروپا هم صادر می شود و می تواند به بازارهای اتریش هم عرضه شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۲ دی ۱۳۹۴
با سلام دبیر بازنشسته هستم از اول مهر 94 یارانه ام قطع شده خواهشمندم بررسی فرمایید