رئيس گروه قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان همدان گفت: شهرستان بهار يکي از شهرستانهاي فرهنگي و ولايتمدار استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛عباس تجری در  همایش تجلیل از خیرین  قرآنی و فرهنگی شهرستان بهار  با بیان  اینکه  شهر بهار  یکی از شهرستان های  فرهنگی  و ولایت مدار استان است اظهار داشت:  ترغيب جوانان به محافل قرآني و ايجاد انگيزه در آنان يکي از اهداف ويژه است چرا که قرآن مانعي بر سر راه خطاهاي انسان قرار مي دهد و او را از آسيب ها دور مي سازد.


وی افزود: انس با قرآن باعث دوري قشر آسيب پذير جامعه به عوامل فساد مي شود ازاین رو تدوين برنامه اي فرهنگي و مذهبي جامع و کلي در اين خصوص حائز اهميت خواهد بود.

تجری گفت: قرآن موجب آرامش قلب مي شود و انس با قرآن ره توشه ای عالی براي آخرت و سرمايه اي براي سعادت و بهروزي در دنيا است.

امام  جمعه  شهر بهار نیز بر لزوم شناخت هرچه بهتر قرآن و عمل به آن تأکيد کرد و گفت: عمل به قرآن موجب سعادت انسان بوده و نگاه به آن بايد يک نگاه عبرت آموز باشد.

وي قرآن را عامل وحدت و انسجام در ميان مسلمانان دانست و گفت: اين کتاب آسماني کشتي نجات بشر از ناپايداري ها و ناملايمات زندگي است و هر کسي خود را به اين کشتي نجات برساند سعادت اخروي و دنيوي را نصيب خود کرده است.

حجت الاسلام حاتم نيا  افزود: کتاب قرآن بهترين کتاب راهنما براي زندگي بشريت بوده و يک ارمغان الهي است و اگر بشريت بتواند از اين کتاب بزرگ به نحو شايسته استفاده کند،بسیاری  از  مشکلات  بر طرف  خواهد  شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.