فراخوان ایده و تجربیات موفق بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و سنجش دستاوردها برگزار می گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین برگزار می گردد. در همین راستا فراخوان ایده و تجربیات موفق بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز با عنوان " نماز و سنجش دستاوردها " برای
افراد علاقمند برگزار می گردد.

وی افزود: افراد علاقمند می توانند آثار خود را در قابل 7 محور شامل ایده ها و تجربیات موفق در توسعه و ترویج فرهنگ نماز، مسئولین و مدیران موفق ونمونه در زمینه اقامه نماز، بهترین شیوه دعوت به نماز در نسل نو، مساجدالگو و موفق در جذب نوجوانان و جوانان، فن آوری های نوین در آموزش نماز،پژوهش و پایان نامه های کاربردی و میدانی در زمینه نماز و الگوهای مردمییاوران نماز به دبیرخانه اجلاس ارسال نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار تا بیست دیماه می باشد و نتایج هفته اول بهمن ماه 94 از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به آدرس www.namaz.ir اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرستهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، نبش خیابان ایتالیا، پلاک 98 ستادمرکزی اقامه نماز طبقه چهارم دبیرخانه اجلاس و یا به پست  اکترونیکیEjlas24@namaz.ir ارسال نمایند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: مسابقه ، نماز ، اجلاس ، سراسری ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.