رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان تصویب بودجه سال آینده، از تصویب بودجه ۹۵ تا پایان سال جاری در مجلس خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، غلامرضا تاجگردون افزود: پیش از این مقررشده بود تا ۱۵ آذر دولت بودجه را به مجلس تحویل دهد که این امر بدلیل نوشتن برنامه ششم و لایحه احکام دائمی بودجه تا کنون میسر نشده است.

وی بیان کرد: در صورتیکه بودجه تا هفته آینده به مجلس تحویل داده شود بعید می دانم بتوانیم قبل از انتخابات هفتم اسفند کار تصویب بودجه را نهایی کنیم و مطئمئنا به نخستین جلسه علنی بعد از انتخابات خواهد رسید.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمام تلاش مجلس این است که بودجه قبل از سال به تصویب برسد و برای همین جلسات فشرده ای را پس از تحویل بودجه از سوی دولت تشکیل می دهیم.

وی همچنین تصویب همزمان سه لایحه بودجه ۹۵، برنامه ششم توسعه و لایحه احکام دائمی بودجه را از جمله مهمترین برنامه های مجلس در ماه های پایانی سال عنوان کرد.

نماینده گچساران و باشت در خصوص تاثیر رفع تحریمها بر اقتصاد کشور گفت: رفع تحریم ها از کشور تا چند هفته آینده محقق خواهد شد و این بر اقتصاد ایران تاثیر بسزایی خواهد گذاشت و به فضای اقتصاد ایران رونقی خوبی می بخشد.

تاجگردون تصریح کرد: هرچند با برداشته شدن تحریم ها هزینه ۱۰ تا ۱۵ درصدی دورزدن تحریم ها کم می شود، اما بایستی راه های نفوذ سلطه غرب را ببندیم.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک شاکله و چارچوب درست دارد، افزود: کسانی که از این چارچوب خارج شده اند در نظام کاملا شناخته شده و در این خصوص تنها مقام معظم رهبری فصل الخطاب است.

انتهای پیام /گ
برچسب ها: بودجه ، مجلس ، تصویب ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.