معاون رئیس جمهور از اختصاص 2 ردیف بودجه برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد و مساله زیارت در بودجه 95 خبر داد.

اختصاص 2 ردیف بودجه زیارت برای مشهد در سال آیندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون رئیس جمهور در حاشیه جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی استان در جمع خبرنگاران از اختصاص بودجه برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد و مساله زیارت در بودجه 95 خبر داد و گفت:  مبلغ قابل توجه‌ای برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته شده و به مساله زیارت نیز در بودجه پیشنهای دولت توجه شده است.

محمدباقر نوبخت افزود:  ردیف بودجه زیارت برای 3 نقطه ویژه در کشور در نظر گرفته می‌شود و اعتبار مناسبی از این محل تنها برای مشهد در نظر گرفته شده، زیرا اعتقاد بر این است که این شهر، مقدس‌ترین نقطه ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: تمام طرح‌های در نظر گرفته شده در این سفر تا پایان امسال یا خردادماه سال آینده بودجه‌های مصوب شده خود را دریافت می‌کنند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به رخداد فرهنگی سال 2017 در مشهد گفت: موضوعات فرهنگی و مذهبی که برای این سال در نظر گرفته شده ردیف اعتبارات بودجه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.

نوبخت به مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سفر گذشته 78 طرح به ارزش 975 میلیارد در بازده زمانی 2 و 3 ساله در نظر گرفته شده بود که تاکنون 600 میلیارد تومان از این اعتبار پرداخت شده است.

وی با اشاره به موضوع کشف‌رود و اعتبارات در نظر گرفته شده برای رفع چالش‌های آن تاکید کرد: بودجه مربوط به کشف‌رود از محل در نظر گرفته شده تخصیص داده شده است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.