سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت:‌ مسابقات جام بین قاره‌ای فرصتی برای شناخت تیم‌های حاضر در پار‌المپیک ریو است و برای ما حکم دیدار تدارکاتی دارد.

مریم ایران‌منش در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد:‌تیم ملی والیبال نشسته بانوان موفق به کسب سهمیه پار‌المپیک شده است و تنها هدف ما از شرکت در مسابقات جام بین قاره‌ای شناخت هرچه بیشتر تیم‌های حاضر در پار‌المپیک ریو است و در حال حاضر تیم‌ها با حضور 16 ورزشکار از 11 استادان در اردوی آمادگی کاشان به سر می‌برد و برای این تورنمنت آماده می‌شود.

وی افزود: از مسابقات لیگ و اردوی جوانان، والیبالیست‌هایی را به تیم ملی دعوت کردیم که بازیکنانی با استعداد و با‌انگیزه هستند و تنها از نظر تجربه با بازیکنان قدیمی تیم ملی متفاوتند.

ایران‌منش ادامه داد:‌حضور رضا صائبی به عنوان مدیر فنی در تیم ملی کمک زیادی به هماهنگی بازیکنان گروه است و 16 والیبالیست حاضر در این اردو هماهنگی بالایی با یکدیگر دارند و کلیه نکات فنی لازم را فرا گرفته و به تمرینات می‌پردازند.

سرمربی تیم ملی گفت: تا مسابقات جام بین قاره‌ای 2 اردوی دیگر خواهیم داشت تا بازیکنان اصلی تیم ملی مشخص شوند و آمادگی نهایی را پیدا کنند.

وی در پایان عنوان کرد:‌از فدراسیون جانبازان و معلولین و مسئولین مربوطه کمال تشکر را دارم که از تیم‌های والیبال نشسته بانوان حمایت کرده و شرایط لازم برای برگزاری اردو‌های آمادگی را مهیا کرده است.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.