نخستین اجلاس نماز با حضور مسئولان ارشد استانی در یاسوج برگزار و از 12 دستگاه موفق در نماز تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛نخستین همایش استانی پیش‌اجلاسیه نماز با حضور استاندار، مدیران کل، خادمان، فعالان نماز و یاوران نماز کهگیلویه و بویراحمد در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز استان برگزار شد.

سید الیاس چراغزاده در این همایش افزود: این همایش به همت ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به اجلاس‌های سراسری نماز، جهت بررسی آسیب‌ها در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز و شناسایی و تجلیل از خادمان نماز با همکاری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجلاس‌های نماز در سراسر استان در ادارات و دستگاه‌ها برگزار شده، افزود: طی بررسی‌ها و نظارت‌های انجام شده در سراسر استان 12 دستگاه شایسته تقدیر شناسایی و معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی در راستای ترویج ارزش‌های دینی واجب است، اذعان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این اجلاس اقامه نماز صبح در مساجد استان بود که با تلاش و همت ائمه جماعات این کار در اکثر مساجد اجرا و ادامه دارد.

چراغزاده با بیان اینکه در این همایش از بیش 70 نفر در حوزه نماز تقدیر می‌شوند، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان چنین برنامه‌هایی را در استان اجرا و ادامه دهیم تا شاهد توسعه و گسترش هر چه بیشتر فرهنگ نماز و نمازخوانی باشیم.

انتهای پیام /ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.