رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: طرح نظارت بر فروش کالاهای شب یلدا در استان لرستان با حضور بازرسان امور صنفی استان و همچنین بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفی خانی با بیان اینکه در قالب این طرح گشت های مشترک با حضور دستگاهای اجرایی مرتبط تشکیل شده است افزود: این گشت ها با حضور دستگاه هایی مانند تعزیرات حکومتی، غذا و دارو، نیروی انتظامی، بازرسان امور صنفی به صورت ثابت و سیار نسبت به نظارت بر فروش و عرضه کالاهای شب یلدا در استان فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این گشت های ثابت و سیار بر عرضه کالاهای پر مصرف شب یلدا مانند تنقلات، میوه، شیرینی، گوشت قرمز نظارت خواهند داشت گفت: در مجموع ۳۰ اکیب در استان بر عرضه کالاهای شب یلدا در استان نظارت دارند.

صفی خانی همچنین از استقرار اکیب های نظارتی در میدان بارهای میوه استان خبر داد و گفت: در مرکز لرستان سه اکیب و در شهرستان ها نیز یک اکیب در میدان بار های میوه مستقر هستند.

وی افزود: همچنین تلفن گویای ۱۲۴ نیز برای رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی در این زمینه به صورت شبانه روزی فعال است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بازرسان این سازمان و همچنین امور صنفی استان به محض مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی در محل برای آن واحد صنفی پرونده تخلفاتی تشکیل و نسبت به معرفی آن به تعزیرات حکومتی اقدام خواهند کرد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: آغاز ، طرح ، بازرسی ، لرستان ، یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.