رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر گفت: تعزیرات حکومتی در حوزه های مختلف از جمله قاچاق کالا و ارز ، کالا و خدمات و بهداشت ، دارو و درمان صلاحیت رسیدگی به تخلفات را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛  مهدی کیخا افزود: از ابتدای سال تاکنون 1812 فقره پرونده به اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر وارد که از این تعداد 1676 فقره پرونده مختومه و متخلفین نیز به میزان 32 میلیارد و 613 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و شکات خصوصی محکوم شدند.

وی افزود: بیشترین پرونده ورودی به تعزیرات حکومتی ایرانشهر مربوط به قاچاق سوخت می باشد که علت اصلی آن موقعیت جغرافیایی شهرستان و قرار گرفتن در مسیر خودروهای حامل قاچاق سوخت به سمت مرز می باشد همچنین از طرفی وضعیت بد اشتغال در شهرستان های بزمان ، دلگان ، بمپور ، سرباز تعدادی از مردم این مناطق را به سمت قاچاق سوخت سوق داده است که با تلاش های مأمورین انتظامی بیشتر قاچاقچیان سوخت در این منطقه ناکام می مانند.

وی ادامه داد:با توجه به برنامه ریزی های تعزیرات حکومتی مبنی بر جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان از 28 آذر بمدت 3 روز طرح ویژه نظارت بر کالاهای پر مصرف در شب یلدا اجرایی خواهد شد که در اجرای این طرح با متخلفین وفق مقررات برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.