امید آفرینی باید شور آفرینی و شعور آفرینی را تقویت کند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: در مدارس باید شور آفرینی و شعور آفرینی در بحث امید آفرینی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  کفاش معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران دانش‌آموزی استان‌های کشور با اشاره به خطوط تبلیغاتی رسانه‌های کشور گفت: آمادگی روانی برای قبول شکست و اکتفا به تلاش حداقلی و عدم تلاش حداکثری در جهت اهداف از پیامدهای یاس در جامعه است که با برجسته سازی ظرفیت‌ها و دستاوردها می‌توان از وضعیت را بهبود بخشید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد: در کشور استعدادهای مادی و خصوصیات برجسته‌ای داریم که نباید ندید گرفته شود. چراکه چیزی که برای ما تکراری است می‌تواند موضوعی برجسته بری نسل جدید و تذکری برای ما باشد که ما با ارتقاء سطح سواد ، فرهنگ شهروندی و عمومی شدن فرهنگ دیانت و دینداری وضعیت یاس و ناامیدی را ارتقا بخشیم. 

کفاش اذعان کرد: در مدارس باید مجموعه‌ای از فعالیت‌های نشاط آفرینی وجود داشته باشد که دانش‌آموزان شور و انگیزه پیدا کنند، همچنین فعالیت‌های شعور آفرین نیز باید مکمل باشد. چرا که باید در امید آفرینی شور آفرینی و شعور آفرینی تقویت شود. 

وی خاطر نشان کرد: تلاش ما براین است که با تاکید بر تفکر و اندیشیدن و عقلانیت و جلوه شخصیت‌های بزرگ تعلیم و تربیت در دانش‌آموزان امید آفرینی کنیم تا به موفقیت برسند و جامعه‌ای عقلانی و منطقی داشته باشیم. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار