مدیر فنی تیم فوتبال چلسی در گفتگو با تلویزیون این باشگاه درباره دلایل برکناری مورینیو توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مایکل امنالو که از سال 2010 درباشگاه چلسی به عنوان مدیر فنی فعالیت می کند، در گفتگو با تلویزیون این باشگاه علت اصلی اخراج خوزه مورینیو را "اختلاف قابل لمس" بین مربی و بازیکنان  تیم دانست.
 
مورینیو بعد از ظهر پنجشنبه  برکنار شد،در حالی که چلسی در لیگ برتر در رتبه شانزدهم و فقط یک امتیاز بالاتراز منطقه سقوط  ایستاده و بدترین شروع فصل خود را از سال 1978  تجربه می کند.
 
برخی از حامیان این باشگاه  از این اقدام انتقاد کرده و معتقدند به دلیل کسب عنوان قهرمانی فصل گذشته باید  به مورینیو زمان بیشتری برای بهبود اوضاع داده می شد.
 
اما امنالو توضیح داد که این  تصمیم به خاطر "حفاظت از باشگاه" گرفته شده شده و مسائلی بین بازیکنان و مربی، مورینیو، وجود داشت  چرا که  مورینیو پس از شکست  2-1 تیمش مقابل لستر در روز دوشنبه احساس می کرد بازیکنان به او خیانت کرده اند.
 
او به تلویزیون چلسی گفت: قرارداد مورینیو به وضوح نشان می دهد اتفاقی که افتاد یک تصمیم از پیش برنامه ریزی شده نبود، این تصمیم برای حفظ  منافع باشگاه گرفته شده است.
 
در حالی که احساسات زیادی درقبال فردی که برای این باشگاه کارهای بسیاری انجام داده است  وجود دارد، واقعیت امر این است که باشگاه چلسی دچار مشکل است.
 
نتایج خوب نیست و به وضوح به نظر می رسد، اختلافات قابل لمسی بین مربی و بازیکنان وجود دارد. ما احساس کردیم که الان زمان اقدام است. مالک مجبور شد تصمیم بسیار سختی را به نفع باشگاه بگیرد.  
 
چلسی یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است ولی حالا یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط از لیگ برتر قرار دارد که این مسئله خوب نیست.
 
هر کسی که این باشگاه را دوست دارد و یا هر نوع وابستگی به باشگاه  دارد ،می تواند درک کند که باشگاه در خطر است و باید کاری صورت بگیرد.  
 
امنالو همچنین تایید کرد که جستجو باشگاه برای یافتن جایگزین مورینیو در حال حاضر در مرحله ی پیشرفته  ای است اما انتصاب او قبل از بازی مقابل ساندرلند در آخر این هفته انجام نخواهد شد.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار