مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: بهزیستی تنها نهادی است که پس از گذشت سال ها از زلزله بم همچنان پیگیر مسایل اجتماعی این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در مراسمی با حضور دکتر صادق زاده مدیرکل بهزیستی و مسوولین شهرستان بم، علیرضا اشرف زاده به عنوان رییس اداره بهزیستی شهرستان بم معرفی شد پیش از این مسوولیت اداره بهزیستی شهرستان بم را دکتر موسی دریجانی با حفظ سمت معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان بر عهده داشت.

در این مراسم مدیرکل بهزیستی، تغییر و تحول و انتخاب افراد جدید را راهی برای پیشرفت و استفاده از نظرات و ایده های جدید افراد دانست و گفت: دکتر دریجانی در مدت پذیرش این مسوولیت به رغم همه سختی هایی که دو جایگاه حساس ریاست اداره بهزیستی شهرستان و معاونت پیشگیری اداره کل را برعهده داشتند توانستند به بسیاری از امور بهزیستی شهرستان بم رسیدگی کنند و شاهد اتفاقات جدیدی دراین شهرستان باشیم.

دکتر صادق زاده ضمن تقدیر از فعالیت های وی از رییس جدید بهزیستی شهرستان بم خواست تا با جدّیت مسایل اجتماعی و تخصصی بهزیستی در این شهرستان را دنبال کند.

وی استفاده از نظرات کارشناسان، تعامل با مسوولین شهرستان و ستاد بهزیستی در استان را از راه های موفقیت درانجام ماموریت های بهزیستی در شهرستان ها برشمرد و گفت: بهزیستی تنها نهادی است که پس از گذشت بیش از یک دهه از زلزله دلخراش بم همچنان پیگیر مسایل اجتماعی در این شهرستان است و این به معنای ایجاد اشتراکات محلی و استانی در شهرستان بم است تا مسایل و مشکلات اجتماعی بهتر و سریعتر حل شود.

دکتر صادق زاده اظهار امیدواری کرد تا با همکاری همه مسوولین فعالیت های اجتماعی در بم موثرتر از گذشته ارائه شود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: بهزیستی ، زلزله ، بم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.